کد خبر : 1693697 | 14 تیر 1399 ساعت 18:45 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی برابر مایورکا

واکنش سیمئونه به عصبانیت شدید ستاره پرتغالی

سرمربی اتلتیکومادرید با وجود اتفاق‌هایی که در دیدار برابر مایورکا رخ داد، از مهاجم پرتغالی تیمش حمایت کرد.

واکنش سیمئونه به عصبانیت شدید ستاره پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید بامداد امروز با سه گل مایورکا را شکست داد تا حاشیه امنیت خود در رتبه سوم لالیگا را حفظ کند. آلوارو موراتا دو گل به ثمر رساند و کوکه نیز با زدن گل سوم، کار حریف ته جدولی را یکسره کرد.

 

 

1507288

 

 

دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در نشست خبری پس از بازی گفت:« می‌خواستیم پس از تساوی برابر بارسلونا یک پیروزی به دست آوریم. شروع خوبی داشتیم و مارکوس یورنته و یانیک کاراسکو از کناره ها به دنبال موقعیت سازی بودند. در طول بازی بهتر شدیم و می‌توانستیم در نیمه نخست یک گل بیشتر هم به ثمر برسانیم اما با پیروزی دو بر صفر به رختکن رفتیم و تیم برتر میدان بودیم.

همیشه قدرتمند ظاهر شدن اهمیت دارد. در دیدار برابر لوانته، وایادولید و آلاوس موقعیت‌های زیادی داشتیم و نتوانستیم از آن‌ها بهره‌ای ببریم. بازی‌ها 90 دقیقه هستند و باید خود را برای تمام اتفاق هایی که رخ می‌دهد آماده کنیم تا بتوانیم سه امتیاز کامل را به دست آوریم.»

 

 

1508415

 

 

ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی گران قیمت اتلتیکو موقعیت های زیادی را برابر مایورکا از دست داد و در نهایت با عصبانیتی شدید زمین بازی را ترک کرد. سرمربی اتلتیکو در این رابطه گفت:« ژوائو در دیدار برابر آلاوس ضربه خورده بود ولی سعی کرد بهترین بازی خودش را برابر مایورکا انجام دهد. او چندین بار فرصت گلزنی داشت که از دست داد ولی در مورد او صبور هستیم. ژوائو می‌تواند با آرامش به سطح مورد نظرش برسد و گلزنی کند. من این فرصت را به او خواهم داد.»

 

 

1508416

دیدگاه‌ها