کد خبر : 1693685 | 14 تیر 1399 ساعت 18:00 | 40.6K بازدید | 17 دیدگاه

چالشی که به ستاره های فوتبال هم کشیده شد

مسی یا رونالدو؟ خوش شانس ترین ها پاسخ می دهند

فوتبالیستهای خوش شانسی در این سال ها وجود داشته اند که در کنار دو فوق ستاره دنیای فوتبال یعنی لیونل مسی و کریس رونالدو بازی کرده اند.

مسی یا رونالدو؟ خوش شانس ترین ها پاسخ می دهند

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های گذشته همواره بحث بین هواداران لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بسیار داغ دنبال شده است. این چالش اما به نوع دیگری در میان بازیکنان و ستاره های دنیای فوتبال نیز وجود داشته است.

 

قرار گرفتن در کنار این دو فوق ستاره رویای بسیاری از فوتبالیست ها محسوب می شود. اما شما تصور کنید که در طول حرفه خود می توانید با هر دوی آنها هم بازی شوید؛ قطعاً حس فوق العاده و کم‌نظیری را تجربه خواهید کرد.

 

 

1508401

 

 

تا به حال فقط 12 بازیکن موفق شده اند که چنین حس فوق العاده ای را تجربه کنند. با این حال در فصل آینده آرتور ملو و میرالم پیانیچ نیز به این لیست جذاب اضافه خواهند شد. در اینجا اما قصد داریم به این 12 فوتبالیست خوش‌شانس دنیای فوتبال که هم در کنار لئو مسی و هم کریس رونالدو بازی کرده اند، اشاره کنیم.

 

آنخل دی ماریا: مسی
لئو مسی فوق العاده است. با وجود اینکه کنار بازیکنان سطح بالای دیگری بازی کرده‌ام و انتخاب برایم دشوار خواهد بود اما اگر قرار باشد که تنها یک نفر را انتخاب کنم، آن لیونل مسی خواهد بود. وقتی پیر شوم برای نوه هایم افتخاراتم تعریف می کنم اما بیشتر از همه چیز درباره هم بازی بودن با لیونل مسی به آنها می گویم.

 

 

1508400

 

 

گابریل هاینزه: رونالدو
اگر مجبور باشم یک نفر را انتخاب کنم قطعاً رونالدو خواهد بود. من فکر نمی‌کنم که فوتبالیستی بهتر از رونالدو وجود داشته باشد. توانایی های او فوق العاده و بی نظیر بود.

 

گونسالو ایگواین: هر دو
من و رونالدو قبلاً در رئال‌مادرید با یکدیگر همبازی بوده ایم و از حضور در کنار او لذت برده بودم. خوشحالم که حالا این اتفاق در یوونتوس نیز رخ داده است.

من مهاجم هستم و این شانس را داشتم که در کنار لیونل مسی بازی کنم. بازی کردن در کنار او یک امتیاز بزرگ برای من به حساب می آید. مسی کارهایی انجام می‌دهد که یک مدافع هیچ‌ گاه نمی‌تواند آنها را پیش‌بینی کند."

 

 

1508399

 

 

پائولو دیبالا: هر دو
آنها در کنار هم و با اختلاف نسبت به بقیه بهترین هستند. این دو نفر مدتهاست که چنین فاکتوری را حفظ کرده‌اند.

 

دکو: هر دو
از ابتدا مشخص بود که لئو و کریستیانو می توانند بهترین باشند. به خصوص به این دلیل که هیچ کس فکر نمی‌کرد که آنها قادر باشند برای مدت زمانی طولانی در این سطح باقی بمانند. با این حال رونالدینیو برای من بهترین است. او کسی است که من را تحت تاثیر خود قرار داد.

 

 

1508398

 

فرناندو گاگو: مسی
برای من کریستیانو رونالدو شماره یک محسوب نمی‌شود. بهترین دنیا از نظر من لیونل مسی است. این موضوع را به دلیل سبک بازی او، حرکات با توپش و این که می تواند نتیجه بازی را تغییر دهد، می‌گویم.

 

ازکوئیل گارای: مسی
وقتی هواداران از من سوال می کنند که بهترین بازیکنی که تاکنون مشاهده کردم کیست، جواب من لیونل مسی است. اولین باری که او را در تیم ملی زیر 15 سال آرژانتین تماشا کردم، تحت تاثیر قرار گرفتم و هنوز هم این اتفاق باقی مانده است.

 

 

1508397

 

 

آندره گومز: هر دو
رونالدو بازیکن خوبی است که همیشه حضور دارد و آماده به میدان رفتن است. او برای همه ما الگوی خوبی است.

همه می دانند که لیونل مسی چقدر خوب است. او کارهایی در بازی انجام می‌دهد که شما نمی توانید آنها را توضیح دهید.

 

هنریک لارسون: مسی
رونالدو بازیکن خوبی است اما لیونل مسی حتی بهتر از اوست. او به این جهان تعلق ندارد و کارهایی که انجام می‌دهد باورنکردنی است.

 

جرارد پیکه: مسی
کریس رونالدو یک ماشین گلزنی است. کسی که همیشه سخت کار می کند و به دنبال پیشرفت کردن است اما در عین حال من همیشه گفته‌ام که مسی استعدادی دارد که هیچ کس از آن برخوردار نیست. برای من مسی یک انسان نیست اما از میان انسان ها رونالدو بهترین است.

 

 

1491512

 

 

نلسون سمدو: هر دو
رئال مادرید غیبت کریس رونالدو را کاملاً حس کرده است. او بازیکنی است که به توجه و مراقبت زیادی احتیاج دارد.

تماشای بازی مسی فوق العاده است و این یک امتیاز برای ماست که کنار او به میدان می‌رویم. او از سیاره دیگری است.

 

کارلوس توز: هر دو
کریستیانو رونالدو بعد از هر بازی در ورزشگاه باقی می ماند و تمرین می کرد. برای او بهترین بودن یک وسواس به حساب می‌آید.

مسی ورزش دیگری انجام می دهد. برای او به ثمر رساندن سه گل در هر بازی یک امر طبیعی محسوب می شود.

 

 

1508403

دیدگاه‌ها