کد خبر : 1693683 | 14 تیر 1399 ساعت 17:53 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

برایتون بدون جهانبخش برد

تیم فوتبال برایتون در غیاب مهاجم ایرانی خود مقابل نوریچ به برتری رسید.

برایتون بدون جهانبخش برد

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که برای چهارمین دیدار پیاپی علیرضا جهانبخش را در فهرست بازی نداشت، از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه کارو رود مقابل نوریچ سیتی رده هجدهمی قرار گرفت.

 

برایتون در دقیقه ۲۵ یک ضد حمله سریع از جناح راست زمین تدارک دید که ارسال زمینی و دقیق آرون موی به مقابل دروازه نوریچ سیتی را لئاندرو تروسارد با شوت تک‌ضرب تبدیل به گل کرد و تیمش را پیش انداخت.

در نیمه دوم برایتون توانست به خوبی از تک گل خود محافظت کند و اجازه گلزنی به نوریچ سیتی را ندهد تا در این مسابقه خارج از خانه صاحب سه امتیاز شود و حریف‌اش را یک قدم دیگر به سقوط از لیگ جزیره نزدیک‌تر کند.

یاران جهانبخش که پس از برتری مقابل آرسنال، در دو دیدار اخیرشان یک مساوی و یک شکست داشتند، امروز برابر نوریچ سیتی به برتری یک بر صفر دست پیدا کردند تا ۳۶ امتیازی شده و حفظ رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس، شرایط مطلوبی برای بقا پیدا کنند.

 

علیرضا جهانبخش که با تصمیمات عجیب گراهام پاتر در سه دیدار اخیرشان جزو فهرست قرار نگرفته بود، امروز هم جایی در لیست برایتون مقابل نوریچ سیتی نداشت و نتوانست بازی شماره ۹ خود در این فصل را انجام دهد.

 

دیدگاه‌ها