کد خبر : 1693681 | 14 تیر 1399 ساعت 18:03 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادن مصدوم است

زیدان: هازارد از بازی برای رئال نمی ترسد

زین الدین زیدان معتقد است ادن هازارد از لحاظ مصدومیت دچار بدشانسی شده و هیچ ترسی از بازی برای رئال ندارد.

زیدان: هازارد از بازی برای رئال نمی ترسد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در یکی از دشوارترین بازی ها بیرون خانه فصل خود باید در سن مامس به مصاف اتلتیک بیلبائو برود؛ در حالی که به فاصله 5 هفته تا پایان فصل، 4 امتیاز از بارسا پیش است و به دو تساوی و سه برد برای قهرمانی نیاز دارد.

 

 

1508407

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« این هم یک بازی سنگین و دشوار دیگر است. سن مامس ورزشگاهی دشوار برای همه تیم هاست و این را می دانیم. برای برد باید بهترین بازی خودمان را انجام دهیم و برای این کار آماده ایم.»

 

وضعیت ادان هازارد:« ادن این روزها مصدومیتی جزئی دارد و روی او هیچ ریسکی نمی کنم. امیدوارم زودتر برگردد، مشکلش جدی نباشد و  بتوانیم او را قبل از پایان فصل در اختیار داشته باشیم. روزانه شرایط او را تحت کنترل داریم و فعلا می دانم که یک ضربه شدید به پایش وارد شده و اینکه چیز خاصی نیست. در این مورد البته پزشکان و فیزیوتراپ ها بهتر نظر می دهند. مشکل هازارد به بازی با اسپانیول بر می گردد.»

 

 

1504168

 

 

دادگاهی شدن مجدد کریم بنزما به خاطر پرونده اخاذی از متئو والبوئنا:« این یک قضیه شخصی مربوط به کریم است و در این مورد صحبت نمی کنم. از لحاظ روحی شرایط او خوب است و به بازی فردا فکر می کند.»

 

فشار صدرنشینی:« در رئال همیشه این فشارها وجود دارد و البته این خیلی هم خوب است. این فشار روی بازیکنان و مربی وجود دارد و از آن استقبال هم می کنم. بازیکن هم که بودم، چنین شرایطی را بارها تجربه کردم. همین فشار به شما انرژی و انگیزه بیشتری برای رسیدن به موفقیت می دهد.»

 

تیبو کورتوا:« او ثابت کرد که چه دروازه بان بزرگی است. شاید بزرگترین گلر دنیا ولی هرکسی نظر خودش را دارد. از در اختیار داشتن کورتوا خوشحالیم و آمارهایش تحسین برانگیزند.»

 

بازی ساعت 14:« تمرین دیروز و امروز را همین ساعت برگزار کردیم تا به شرایط بازی نزدیک تر شویم. روی بازی تمرکز داریم و بی توجه به ساعت برگزاری، به پیروزی فکر می کنیم.»

 

فرم بدنی و ذهنی تیم:« هر دو مهم هستند. 5 بازی باقیمانده ولی فاصله زمانی بین مسابقات اندک است. سه یا هر دو روز یک بار بازی داریم و به همین دلیل باید ریکاوری فیزیکی و ذهنی مناسبی داشته باشید. شرایط خوبی داریم و افتخار می کنم مربی چنین بازیکنانی هستم. کاری که تیم انجام داده، اصلا ساده نیست. برای بازی فردا نیز تمام انرژی مان را خواهیم گذاشت.»

 

 

1507457

 

 

مصدومیت های متعدد هازارد:« شرایط هازارد از آنهایی است که دوست ندارم برای هیچ بازیکنی اتفاق بیفتد. این بدترین خبر برای من است. نه من که در رئال خیلی ها مراقب بازیکنان هستند. این اولین سال ادن در رئال است و او بیش از هر کسی دوست دارد به تیم کمک کند. وقتی مصدوم است و نمی تواند بازی کند، از همه بیشتر نیز ناراحت می شود.

فکر نمی کنم او ترسی از بازی برای رئال داشته باشد و مشتاق است تا برای تیم بازی کند. اگر 100 درصد آماده نباشد، مشکلی برای خودش و تیم خواهد بود. دوست دارم ادن در اوج آمادگی راهی زمین شود. امیدوارم مصدومیت او خیلی سریع برطرف شود.»

 

قهرمانی:« بازیکنان می دانند که لالیگا دشوار و طولانی است. در تمرینات پس از قرنطینه مشخص بود که برای فتح لالیگا مصمم هستند اما هنوز فاتح هیچ جامی نشده ایم. 5 بازی باقیمانده و باید با کار و تعهد بالا، ماموریت مان را به درست انجام داده و همه بازی های باقیمانده را پیروز شویم.»

 

دیدگاه‌ها