کد خبر : 1693586 | 14 تیر 1399 ساعت 10:10 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: قصد ندارم بعد از لیورپول جایی مربی‌گری کنم

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید برای دوران بعد از قرارداد فعلی‌اش با لیورپول یعنی بعد از سال 2024 هیچ برنامه‌ای نداشته و قصد ندارد بعد از در هفتاد و چند سالگی هم مربی فوتبال باشد.

کلوپ: قصد ندارم بعد از لیورپول جایی مربی‌گری کنم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با اشاره به آینده احتمالی‌اش می‌گوید فعلا تا چهار سال دیگر دست‌کم در لیورپول مربی‌گری خواهد کرد و هنوز به دوران بعد از آن فکر نکرده و برایش تصمیمی نگرفته. کلوپ همچنین می‌گوید بعید می‌داند بعد از آن دوران بخواهد مدتی طولانی به مربی‌گری ادامه دهد و کسی نیست که در هفتاد و چند سالگی همچنان مربی فوتبال باشد.

 

1507060

 

یورگن کلوپ در مصاحبه با روزنامه انگلیسی میرر گفت:" بعید می‌دانم بخواهم در آن سن و سال مربی‌گری کنم. وقتی در 33سالگی مربی شدم به خودم گفتم خب، 25 سال معرکه از حالا شروع شد. من هفت سال و نیم در ماینتس مربی‌گری کردم، و هفت سال در دورتموند. سال 2024 که قرارداد فعلی‌ام با لیورپول تمام شود بیست و سه سال و نیم از شروع مربی‌گری‌ام می‌گذرد. من برای بعد از آن هیچ برنامه‌ای ندارم".

 

1508072

 

کلوپ در ادامه درباره بازنشستگی می‌گوید:" امیدوارم وقتی زمانش برسم سالم و سرحال باشم و بتوانم بگویم خیلی هم عالی، من عاشق فعالیت به عنوان مربی بودم ولی حالا دیگر دلم می‌خواهد شاهد تلاش دیگران در این عرصه باشم. امیدوارم آنقدر سرحال باشم که بتوانم بگویم بعدا می‌بینم‌تان، برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست‌تان دارم ولی دیگر هیچوقت به خاطر هر چیزی که به فوتبال ربط دارد به من زنگ نزنید. برنامه‌ای این است".

 

 

دیدگاه‌ها