کد خبر : 1693585 | 14 تیر 1399 ساعت 10:14 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

ممنوعیت قانون پنج تعویض برای نساجی!

اگر چه در دوران کرونایی هر تیمی می تواند 5 تعویض در سه مرحله انجام دهد اما به نظر می رسد نساجی به دلیل محدودیت بازیکن روی نیمکت قادر به انجام این کار نیست.

ممنوعیت قانون پنج تعویض برای نساجی!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در شرایطی در بازی اخیر خود با یک گل تیم تراکتور را شکست داد که در جریان بازی فقط دو بازیکن را به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان کرد و به نظر می رسد در بازی پیش رو یعنی فولاد هم شرایط برای تیم مازنی اینچنین و شاید هم بدتر باشد.

 

محمد عباس زاده هم چنان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی نساجی نیست. احسان قهاری هم با پارگی رباط مواجه شده و نمی تواند برای این  تیم به میدان بیاید. عرفان معصومی هافبک دفاعی تیم در بازی با تراکتور کارت قرمز گرفت یک جلسه محروم شد. شرایط رضا دهقانی هنوز ایده آل نشده؛ او در بازی با تراکتور اگر چه در لیست بازیکنان نساجی بود اما به دلیل آسیب دیدگی فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد و نوید عاشوری که در مصاف با تراکتور مصدوم شد حضورش در بازی با فولاد در هاله ای از ابهام قرار دارد. به این ها باید غیبت مهرداد کفشگری را اضافه کرد که البته در بازی با تراکتور هم نساجی را همراهی نکرد. او که رفته رفته و بعد از رفع مصدومیت برای حضور در ترکیب نساجی آماده می شد با بارگذاری پیامی در صفحه شخصی اش از بازی در نساجی خداحافظی کرد و در نهایت باید گفت این اتفاقات نساجی را با کمبود بازیکن شاخص و تاثیرگذاری روی نیمکت مواجه کرده است و شاید محمود فکری در بازی با فولاد هم نتواند هر 5 تعویض تیمش را انجام دهد.

 

نساجی در دو بازی اخیر با شکست تیم های ماشین سازی و تراکتور در تبریز شرایط خوبی برای بقاء در جدول بازی ها پیدا کرده است و در بازی با فولاد به دنبال سومین پیروزی متوالی است.

دیدگاه‌ها