کد خبر : 1693582 | 14 تیر 1399 ساعت 09:45 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

هدف اول سیتی: فینال جام حذفی و چمپیونزلیگ

رحیم استرلینگ ستاره منچسترسیتی می‌گوید این تیم قصد دارد فصل جاری را با حضور در دو فینال به پایان برساند.

هدف اول سیتی: فینال جام حذفی و چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ مهاجم منچسرسیتی می‌گوید این تیم حالا که قهرمانی در لیگ برتر جزیره را به لیورپول واگذار کرده همه توجه خود را به دو فینال باقی‌مانده معطوف کرده و قصد دارد فصل را با حضور در فینال جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا به پایان برساند.

 

شاگردان پپ گواردیولا در حال حاضر در نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس هستند و قرار است در این مرحله به مصاف آرسنال بروند. آنها همچنین در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در حالیکه بازی رفت را از رئال مادرید 2-1 برده‌اند منتظر بازی برگشت خود با رئالی‌ها در این مرحله هستند.

 

1508277

 

استرلینگ در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه سیتی در این باره گفت:" امیدوارم بتوانیم فصل را با رسیدن به فینال جام حذفی و فینال لیگ قهرمانان به پایان ببریم. ما تیمی هستیم که  لیگ برتر از دست داده‌ایم و حالا باید در باقی‌مانده فصل همه تلاش‌مان را بکنیم، به خصوص در دو رقابت جام حذفی و چمپیونزلیگ".

 

ستاره خط حمله سیتی در ادامه اضافه کرد:" دیدن اینکه لیورپول جام را از دست ما ربوده سخت است ولی آنها در طول فصل بی‌نظیر بودند. بازی روز پنج‌شنبه با لیورپول هم یک بازی بود ولی برای ما خیلی مهم بود که در پایان فصل و حالا که تکلیف قهرمانی مشخص شده نشان بدهیم تیم ضعیفی نیستیم. تا آخر فصل سه کار باید بکنیم، همه بازی‌های باقی مانده در لیگ برتر را ببریم و بعد به فینال جام حذفی و چمپیونزلیگ برسیم".

 

 

دیدگاه‌ها