کد خبر : 1693581 | 14 تیر 1399 ساعت 09:35 | 84.3K بازدید | 4 دیدگاه

تابو شکنی آقا کریم؛ دستمزد میلیاردی در راه است

هیات رییسه فدراسیون فوتبال در نشست این هفته خود که به احتمال قوی علی کفاشیان هم در آن شرکت خواهد کرد در مورد مبلغ قرارداد کریم باقری تصمیم خواهد گرفت.

تابو شکنی آقا کریم؛ دستمزد میلیاردی در راه است

به گزارش "ورزش سه"، کریم که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد گزینه فدراسیون فوتبال برای دستیاری اسکوچیچ در تیم ملی است. کریم در این خصوص هفته پیش با دبیر کل فدراسیون فوتبال نشستی را برگزاری کرد. هم چنین با سرمربی تیم ملی.

 

کریم باقری مشکلی برای جدایی از پرسپولیس ندارد. یحیی گل محمدی سرمربی تیم پیش تر به باشگاه گفته بود مخالفتی با جدایی کریم باقری و حضور او در کادر فنی تیم ملی ندارد. از سویی قرارداد مربیان همانند بازیکنان نیست و با وجود قرارداد هم می توانند اردوی تیم را ترک و به تیم جدیدی ملحق شوند. هر چند در این خصوص مسایل مالی بین مربی و باشگاه در صورت تضییع حق یکی از طرفین در کمیته تعیین وضعیت قابل بررسی است. اما کریم رابطه بسیار خوبی با باشگاه پرسپولیس دارد و جدایی او پیش از اتمام قراردادش هیچ مشکلی برای وی ایجاد نخواهد کرد. مهم در این بین مبلغ مالی است که فدراسیون فوتبال به کریم باقری پیشنهاد می دهد.

 

دبیر کل در نشستی که با کریم باقری داشته به وی اعلام کرده که موضوع دستمزد وی در تیم ملی این هفته در نشست هیات رییسه مطرح و نتیجه را به او اعلام خواهد کرد. بر اساس توافق طرفین مقرر شده کریم در پایان فصل جاری با جدایی از اردوی پرسپولیس به اردوی تیم ملی ملحق شود. قرارداد کریم باقری در این فصل کمتر از 2 میلیارد تومان است اما با افزایشی که در سال آینده خواهد داشت از عدد 2 میلیارد تومان فراتر خواهد رفت. در صورتی که فدراسیون فوتبال کریم باقری را راضی به حضور دراردوی تیم ملی نماید نشان می دهد برای اولین بار در تاریخ فوتبال برای مربی ایرانی تیم ملی هزینه میلیاردی کرده است. با جود دستمزد های کلانی که به مربیان خارجی پرداخت می شود همواره دستمزد مربیان ایرانی تیم های ملی کم بوده. حتی کمتر از مربیان باشگاهی. بالاترین عددی که تا اکنون به مربی ایرانی پرداخت شده 500 میلیون تومان و به فرهاد مجیدی در تیم امید بوده.

 

و در نهایت به نظر می رسد قرارداد کریم باقری در تیم ملی می تواند این تابو را بشکند؛ پراخت دستمزد اندک به مربیان در تیم های ملی به بهانه اینکه ایرانی اند.

دیدگاه‌ها