کد خبر : 1693578 | 14 تیر 1399 ساعت 09:25 | 31.9K بازدید | 4 دیدگاه

سیتی و یوونتوس؛ گزینه‌های مسی از دید ریوالدو

ریوالدو اسطوره برزیلی می‌گوید لیونل مسی ممکن است برای همکاری دوباره با گواردیولا در منچسترسیتی یا همبازی شدن با کریستیانو رونالدو در یوونتوس وسوسه شود.

سیتی و یوونتوس؛ گزینه‌های مسی از دید ریوالدو

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بار دیگر شایعاتی درباره ترک بارسلونا توسط لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی این تیم مطرح شده، ریوالدو اسطوره برزیلی و مهاجم سابق بارسا می‌گوید اگر این شایعات به واقعیت بپیوندد مسی گزینه‌های متعددی خواهد داشت که دو تا از آنها برای او بسیار جذاب خواهد بود.

 

1508271

 

شایعات درباره آینده مسی اخیرا زمانی بار دیگر قوت گرفت که رادیو اسپانیایی کادناسر مدعی شد او قصد دارد در سال 2021 بلوگرانا را ترک کند. بحران اخیر در بارسلونا و رابطه پرتنش مسی با مدیریت باشگاه و کادر فنی کیکه ستین به عنوان عوامل اصلی تصمیم مسی عنوان شده است. حالا ریوالدو می‌گوید دو گزینه بسیار جذاب برای مسی پیوستن به منچسترسیتی یا یوونتوس خواهد بود.

 

ریوالدو در صحبت‌های خود با بت‌فیر گفت:" اگر مسی به فکر ترک بارسلونا است حتما در رختکن تیم یک جای کار می‌لنگد. شاید مسی از مشکلات زیادی که در چند ماه اخیر باشگاه را احاطه کرده خسته شده. وقتی قرارداد مسی تمام شود او 34ساله خواهد بود. ولی با توجه به کلاس کاری او، من معتقدم مسی به راحتی می‌تواند در لیگ برتر انگلیس بازی کند".

 

1508272

 

اسطوره برزیلی در ادامه گفت:" اگر مسی در پایان قراردادش بارسا را ترک کند اتفاق ناراحت‌کننده‌ای  خواهد افتاد ولی من هنوز امیدوارم که او فعلا در باشگاه ماندگار شود. با وجود رابطه خاص مسی با باشگاه، او حق دارد این تیم را ترک کند. پیوستن دوباره به پپ گواردیولا در سیتی برای مسی وسوسه‌انگیز خواهد بود چون در دوران حضور پپ در بارسا بین آنها رابطه خیلی خاص و مستحکمی شکل گرفته بود. از این گذشته می‌دانم بعضی ایجنت‌ها از همین حالا رویای زوج مسی-رونالدو در یوونتوس را در سر دارند. اگر چنین اتفاقی بیفتد مثل بمب در دنیا صدا خواهد. یوونتوس هر چقدر برای او هزینه کند به خاطر سر و صدای چنین انتقالی و تاثیرش در بازاریابی باشگاه، خیلی زود همه خرجهایش جبران خواهد شد".

 

 

دیدگاه‌ها