کد خبر : 1693501 | 13 تیر 1399 ساعت 18:47 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

آقاساکت برای ماندن باید ببرد؛

برد هفتم تراکتور علیه بحران خودساخته

چهاردهمین دوئل تراکتور تبریز و صنعت نفت آبادان در ادوار لیگ برتر فردا در ورزشگاه خالی از تماشاگر یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

برد هفتم تراکتور علیه بحران خودساخته

به گزارش "ورزش سه" ساکت الهامی به خوبی می‌داند برای حفظ جایگاه‌اش روی نیمکت تراکتور راهی جز پیروزی برابر صنعت نفت ندارد؛ چرا که کارنامه مدیران این تیم در سالهای اخیر نشان می‌دهد که چندان طاقت فرو رفتن به بحران را ندارند و خیلی زود با تغییر سرمربی، به دنبال اوج گیری دوباره هستند؛ الهامی بعد از شروعی خوب در تراکتور، حالا دو هفته است که تیمش رنگ پیروزی را ندیده و بازنده از میدان خارج شده، اتفاقی که آن‌ها را در فاصله‌ای دور از سهمیه آسیایی قرار داده است.

 

دوئل با همسایه جدولی فردا در خانه، بهترین فرصت برای پایان دادن به بحران‌هاست؛ هر چند الهامی برای ارنج تیمش در بازی با نساجی، مشکلات زیادی داشت به ویژه آن‌که از حضور مسعود شجاعی و اشکان دژاگه بهره نمی‌برد. اما برای بازی فردا هم اوضاع تغییر چندانی نکرده، چرا که همچنان شجاعی به دلیل محرومیت غایب است و اشکان دژاگه هم همچنان در دسترس الهامی نیست.

 

تراکتوری‌ها در ادوار لیگ 2 مقابل صنعت نفت متحمل شکست شده‌اند اما 6 پیروزی برابر طلایی‌پوشان دیار اروند، نشان از برتری سرخ پوشان تبریزی در آمار ادواری تقابل‌شان با تیم آبادانی دارد؛ در واقع شاگردان ساکت الهامی فردا در چهاردهمین تراکتور و صنعت نفت در ادوار لیگ، هم می‌توانند هفتمین بردشان را برابر تیم رده هفتمی جدول ثبت کنند و هم بحران پیش آمده از دو شکست متوالی پایان دهند.

 

پیروزی در دیدار فردا می‌تواند تراکتور را موقتا به رده سوم جدول برساند و دوباره امیدها را برای سرخ‌ها در راه کسب سهمیه آسیایی زنده کند؛ دیداری که از ساعت 20:15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها