کد خبر : 1693495 | 13 تیر 1399 ساعت 18:27 | 94.8K بازدید | 4 دیدگاه

پاسخ آنتورپ به پرسپولیس: یورو هزینه کنید!

بیرانوند در تنگنای پرسپولیس و رویال آنتورپ

باشگاه انتورپ در آخرین نامه خود به پرسپولیس تاکید کرده اگر آنها اجازه حضور بیرانوند در تمرینات این تیم بلژیکی را ندهد، خودشان مسوول پرداخت دستمزد بیرانوند مطابق قرارداد انتورپ خواهند بود.

بیرانوند در تنگنای پرسپولیس و رویال آنتورپ

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که از تاریخ 11 تیرماه در تمرینات پرسپولیس با توجه به قراردادی که با انتورپ بلژیک به امضا رسانده، حضور نداشته، هنوز از زمان حضورش در این کشور بی‌خبر است. موضوع مربوط به ویزای کار یا شینگن که باید در اختیار او باشد تا بتواند طبق قرارداد راهی بلژیک شود، اکنون با پالس مثبتی از سوی باشگاه انتورپ نیز همراه نشده است.

 

موضوعی که باعث شده تا پرسپولیس علیرغم دو نامه مجزایی که به فیفا و باشگاه انتورپ ارسال کرده، برای جلوگیری از خطر ناشی از سود بردن از علیرضا بیرانوند، او را در لیست بازی برابر شاهین بوشهر نیز قرار ندهد و شماره یک سرخپوشان غایب بزرگ این بازی محسوب خواهد شد.

 

علیرضا بیرانوند که گفته می‌شود پیش از توافق با انتورپ پیش از این با مدیربرنامه مشهوری برای حضور در لیگ بلژیک به توافق دست یافته بود ومسیر انتقال به لیگ این کشور را دنبال می‌کرد، حتی موفق شده بود بعد از توافقات ابتدایی ویزای شینگن و ضمانت لازم در این راستا را دریافت کند اما ناگهانی در چرخشی عجیب باب مذاکره مجزا با باشگاه انتورپ را دنبال کرد و توانست طبق توافق دو باشگاه با آنها قراردادش را به امضا برساند.

 

موضوعی که اکنون باعث شده شینگن او نیز از درجه اعتبار ضمانتی که برایش در نظر گرفته شده بود خارج شود و برخلاف تصوری که داشت بهمراه علی قلی زاده، دیگر لژیونر فعال فوتبال ایران در لیگ بلژیک برای سفر مشترک به این کشور بازبماند و از فرودگاه ریجکت شود. پرواز قطر ایرویز که قرار بود او را در سفری سه مسیره به دوحه، آمستردام و در نهایت بروکسل ببرد با توجه به مشکل در ویزای کار و عدم تایید ویزای شینگن از این موضوع سر باز زد تا اکنون او سرنوشت نامعلومی برای این سفر داشته باشد.

 

انتورپ بلژیک در آخرین نامه خود به باشگاه پرسپولیس توصیه جالبی داشته و بعد از آن نیز پاسخی به درخواست این باشگاه در خصوص علیرضا بیرانوند نداده است. طبق اطلاع خبرنگار ورزش سه، باشگاه انتورپ در آخرین نامه خود خواهان این شده که علیرضا بیرانوند یا طبق قراردادش در تاریخ 11 تیرماه به این کشور بیاید یا اینکه از حضور در تمرینات و بازی‌ها خودداری کند. در این نامه البته به باشگاه پرسپولیس توصیه شده در صورت بکارگیری علیرضا بیرانوند آنها باید طبق قرارداد یورویی که با این دروازه‌بان ایرانی منعقد کرده‌اند، حقوق او را تا زمان پایان لیگ که احتمالا دو ماه دیگر با احتساب جام حذفی خواهد بود پرداخت کنند که مسلما هزینه سنگینی روی دوش باشگاه خواهد گذاشت. طبق این قرارد باشگاه پرسپولیس باید ماهانه 50هزار یورو به علیرضا بیرانوند پرداخت کند!

 

علیرضا بیرانوند

 

این باشگاه بلژیکی که اکنون ژان بیوتِز فرانسوی را نیز به عنوان گلر در اختیار گرفته، طبق گفته منابع بلژیکی قصد دارد یک دروازه‌بان مجارستانی نیز تحت قرارداد داشته باشد تا با این شرایط در صورتی که علیرضا بیرانوند موفق به حل مشکل خود نشود، رویای حضورش در فوتبال اروپا کاملا نقش برآب شود. از سوی دیگر این موضوع می‌تواند پرونده حقوقی دیگر علیه پرسپولیس شکل دهد که با دریافت مبلغ رضایتنامه شماره یک خود، اکنون باید مبلغ قابل توجهی در صورت فسخ این قرارداد به آنها بازگرداند.

 

دیدگاه‌ها