کد خبر : 1693488 | 13 تیر 1399 ساعت 17:59 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

اتحادیه جهانی اعلام کرده در مرداد تصمیم می‌گیرد

امامی: برگزاری مسابقات جهانی کشتی مشخص نیست

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تا این لحظه هیچ برنامه‌ای مبنی بر برگزاری مسابقات جهانی 2020 از سوی اتحادیه جهانی کشتی اعلام نشده.

امامی: برگزاری مسابقات جهانی کشتی مشخص نیست

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه برخی از رسانه ها از روز گذشته به نقل از فدراسیون کشتی صربستان خبری مبنی بر برگزاری مسابقات جهانی کشتی بزرگسالان در ماه دسامبر سال 2020 را منتشر کردند، سخنگوی فدراسیون کشتی از این موضوع ابراز بی اطلاعی می کند.


ابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی در این باره به "ورزش سه" گفت: طبق آخرین نامه ای که اتحادیه جهانی برای ما ارسال کرده، قرار است در نیمه دوم مردادماه درباره برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات جهانی در سال 2020 تصمیم گیری شود. اینکه می‌گویند میزبانی به صربستان رسیده، منطقی نیست چون اول باید برگزاری یک مسابقه تایید شود و بعد میزبان آن تعیین شود.


وی افزود: تصور من این است موضوعی که فدراسیون صربستان مطرح کرده، به معنای درخواست این کشور و اعلام آمادگی صربستان برای برگزاری مسابقات جهانی 2020 است. اگر اتحادیه جهانی کشتی تصمیم به برگزاری مسابقات بگیرد، شاید صربستان میزبان شود.


امامی در پایان گفت: ما نمی توانیم روی حدس و گمان شایعات تصمیم بگیریم و اظهارنظر کنیم. باید منتظر تصمیم رسمی اتحادیه جهانی در نیمه دوم مردادماه باشیم.

 

دیدگاه‌ها