کد خبر : 1693343 | 12 تیر 1399 ساعت 20:31 | 31.6K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش ریوالدو به نیمکت نشینی گریزمان مقابل اتلتیکو

ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا حال و روز این روزهای تیم کاتالانی را خیلی خوب تلقی نمی کند.

واکنش ریوالدو به نیمکت نشینی گریزمان مقابل اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی گذشته بود که باشگاه بارسلونا بند فسخ 120 میلیون یورویی آنتوان گریزمان را به باشگاه اتلتیکو مادرید پرداخت کرد و این ستاره فرانسوی را با قراردادی 5 ساله به خدمت گرفت.

 

در حالی که بسیاری گمان می‌کردند گریزمان می‌تواند مثلث ترسناکی را در کنار لیونل مسی و لوئیس سوارز در خط حمله بارسلونا تشکیل دهد اما تا به اینجا هرگز این اتفاق رخ نداده و مهاجم فرانسوی وضعیت عجیب و غیر قابل تصوری را در باشگاه کاتالانی تجربه می‌کند؛ تا جایی که او در بازی اخیرا بارسا مقابل اتلتیکو مادرید که تیم سابق گریزمان نیز به حساب می آید، تنها در یک دقیقه پایانی توسط کیکه ستین به بازی گرفته شد.

 

 

1507753

 

 

اسطوره باشگاه بارسلونا یعنی ریوالدو واکنش جالبی به نیمکت‌نشینی گریزمان داشته است. او در این باره گفت: " چیزهایی که ما در بارسلونا مشاهده می‌کنیم، حاکی از آن است که وضعیت در این تیم خیلی خوب پیش نمی‌رود. شما می‌بینید که کیکه ستین در مسابقه پر اهمیتی مثل دیدار برابر اتلتیکو نتوانست به گریزمان اعتماد کند. من نمی توانم درک کنم که چگونه ستاره سابق اتلتیکو مادرید، قهرمان جام جهانی با فرانسه و خریدی که بارسا برایش میلیون‌ها دلار هزینه کرده، تنها یک دقیقه مقابل تیم دشواری مانند اتلتیکو مادرید به کار گرفته شده است؟!"

دیدگاه‌ها