کد خبر : 1692296 | 08 تیر 1399 ساعت 11:12 | 10.9K بازدید | 1 دیدگاه

درس بزرگ یحیی 

مرد شماره یک همیشه شماره یک است

علیرضا بیرانوند مرد شماره یک پرسپولیس در بازی با پیکان خواهد بود.

مرد شماره یک همیشه شماره یک است 

به گزارش "ورزش سه"، خیلی ها پیش بینی می کردند امشب یحیی و در بازی با پیکان تصمیم به استفاده از رادو بگیرد. به این خاطر که علیرضا بیرانوند مسافر بلژیک است و در روزهای آتی برای حضور در تمرینات آنتورپ تهران را ترک خواهد کرد و رادو باید از هم اکنون جانشینی علیرضا را تجربه کند! اما بر خلاف تصور و بر اساس پیش بینی ها باز هم علیرضا بیرانوند مرد شماره یک سرخ ها خواهد بود. 

 

معمولا در فوتبال ایران تیم ها وقتی دو دروازه بان خوب دارند به گونه ای صحبت می کنند که دو دروازه بان اول دارند در حالی که در فوتبال حرفه ای مرد شماره یک تیم ها مشخص است و تا زمانی که محروم یا مصدوم نشود مرد شماره یک خواهد بود و دروازه بان دوم هر قدر هم خوب باشد باید روی نیمکت بنشیند. یحیی گل محمدی با این انتخاب نشان داد علیرضا بیرانوند هم چنان مرد شماره یک تیم پرسپولیس است و تا روزی که در اردوی تیم حضور داشته باشد برای حضور در ترکیب تیم اولویت دارد. البته که رادو در همه این سال ها با یک رفتار حرفه ای ای وضعیت را تحمل کرده است و هر گاه فرصت حضور در ترکیب تیم را پیدا کرده ارایه گر بازی های خوبی بوده. به واقع رادو در روزهای ذیخره نشینی هم همانند مرد شماره یک تیم تمرین کرده است. 

 

با رفتن علیرضا بیرانوند – رادو باز هم فرصت حضور در ترکیب تیم را پیدا خواهد کرد و اینجاست که می تواند با تغییر نگاه یحیی گل محمدی مرد شماره یک سرخ ها شود. در صورت این اتفاق در هفته های پایانی سرمربی پرسپولیس به دنبال دروازه بان شمار 2 برای تیم خواهد بود. البته دروازه بان دوم به این معنی نه که دروازه بانی ضعیف تر نسبت به رادو باشد. کما اینکه امروز ذخیره علیرضا بیرانوند یعنی رادو یک دروازه بان قابل اطمینان است.

دیدگاه‌ها