کد خبر : 1692292 | 08 تیر 1399 ساعت 10:40 | 18.7K بازدید | 3 دیدگاه

آرتور و پیانیچ، امروز همزمان در تستهای پزشکی

بر اساس گزارش‌ها آرتور ملو و میرالم پیایچ فردا در شهر تورین به صورت همزمان تستهای پزشکی مربوط به انتقال به دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا را انجام می‌دهند.

آرتور و پیانیچ، امروز همزمان در تستهای پزشکی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه در ساعات اولیه صبح امروز درحالیکه هوا هنوز روشن نشده بود هواپیمای حامل آرتور ملو ستاره برزیلی بارسلونا در فرودگاه شهر تورین به زمین نشست، چندین رسانه ایتالیایی و اسپانیایی فاش کردند که علاوه بر حضور آرتور در شهر تورین برای تستهای پزشکی باشگاه یوونتوس، میرالم پیانیچ هم امروز به همراه او در تستهای پزشکی بارسا شرکت خواهد کرد. البته تستهای پیانیچ هم در شهر تورین انجام خواهد شد.

 

1506503

 

از اسکای اسپرتز ایتالیا گرفته تا کالچیو مرکاتو تا کوریره و دیگران این ادعا را مطرح کردند و جزئیات مشابهی را در اختیار مخاطبین خود قرار دادند. بر اساس این گزارشها قرار است آرتور ملو و پیانیچ بین دو باشگاه معاوضه شوند البته این یک معاوضه پایاپای نخواهد بود و یوونتوس 10 میلیون دلار هم نقد به بارسلونا پرداخت خواهد کرد.

 

1505165

 

جیان‌لوکا دی‌مارتزیو اولین کسی بود که خبر در تورین ماندن پیانیچ را مطرح کرد و گفت تستهای پزشکی او در همین شهر انجام خواهد شد و او به بارسلونا پرواز نخواهد کرد. علت این است که به دلیل شرایط ناشی از اپیدمی کرونا، پروازها از مبدا ایتالیا به مقصد اسپانیا توسط دولت اسپانیا محدود شده است.

 

1506512

 

دیدگاه‌ها