کد خبر : 1692277 | 08 تیر 1399 ساعت 09:20 | 21.7K بازدید | 3 دیدگاه

فوری: فرود هواپیمای آرتور ملو در شهر تورین

آرتور ملو، ستاره برزیلی بارسلونا ساعتی پیش با یک پرواز در فرودگاه شهر تورین به زمین نشست تا در تست‌های پزشکی باشگاه یوونتوس شرکت کند.

فوری: فرود هواپیمای آرتور ملو در شهر تورین

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی در ساعات گذشته خبر دادند که آرتور ملو ستاره برزیلی بارسلونا برای شرکت در تستهای پزشکی باشگاه یوونتوس با یک پرواز در فرودگاه شهر تورین به زمین نشسته.

 

1506502

 

بر اساس اعلام روزنامه کاتالان اسپورت، آرتور ملو را در این سفر چند تن از اعضای خانواده‌اش و همچنین رابرت فرناندز یکی از مدیران بارسلونا همراهی می‌کنند.

 

آرتور ملو بعد از توافق دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا برای معاوضه او و میرالم پیانیچ به تورین سفر کرده است. قرار است در نهایت آرتور با قراردادی به ارزش 70 میلیون یورو به یوونتوس ملحق شود و پیانیچ هم در ازای پرداخت 10 میلیون یوروی دیگر راهی بارسلونا شود.

 

گفته می‌شود  بر اساس قرارداد آتی آرتور و یوونتوس دستمزد او سالانه 7 میلیون یورو خواهد بود. البته پاداش‌های مربوط به عملکرد هم در قرارداد او اضافه خواهد شد.

 

هر دو باشگاه قصد دارند این قراردادها تا پیش از تاریخ 30 ژوئن رسمی شود تا بتوانند در دفاتر مالی خود آن را در سال مالی 2019-2020 ثبت کنند. البته هر دو بازیکن تا پایان فصل جاری در باشگاه‌های فعلی خود خواهد ماند و انتقال عملی آنها برای فصل آینده خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها