کد خبر : 1692272 | 08 تیر 1399 ساعت 08:39 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

جباری:

کادر فنی با ملی‌پوشان وزنه‌برداری ارتباط دارد

مربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان گفت: وزنه‌برداران تیم ملی در فرم مطلوبی قرار دارند و کادر فنی با تمام نفرات در ارتباط است.

کادر فنی با ملی‌پوشان وزنه‌برداری ارتباط دارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علی جباری در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان، اظهار داشت: هنوز فدراسیون جهانی تاریخی به منظور برگزاری مسابقات اعلام نکرده است. بر همین اساس، نمی‌توانیم برنامه ریزی در خصوص برپایی اردوها داشته باشیم. البته ستاد مقابله با کرونا در ورزش هم مجوزی را در جهت برگزاری اردوها نداده است.

 

وی در مورد اینکه کادر فنی تیم ملی با ملی پوشان در تماس است، تصریح کرد: کادر فنی با تمامی ملی پوشان ارتباط دارد. وزنه‌برداران تیم ملی در فرم مطلوبی قرار دارند و شرایطشان به گونه ای است که هرگاه اردوها آغاز شود، می توانند خود را به مرز آمادگی صددرصد برسانند.

 

سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص کسب مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فصل 98 گفت: دوست داشتیم در مسابقات سال گذشته لیگ برتر به قهرمانی دست پیدا کنیم، اما دانشگاه پس از یک دهه، مجددا به لیگ بازگشت و کسب مقام دوم راضی کننده و خوب بود. البته دانشگاه آزاد اسلامی برای شرکت در لیگ برتر 98 آخرین تیمی بود که اعلام آمادگی کرد و نفرات و اعضای تیم دیرتر از سایر تیمها کنار هم جمع شدند. اگر زودتر وضعیت تیم‌مان مشخص می شد، نیم نگاهی هم به مقام اولی هم داشتیم.

 

جباری درباره اینکه تیم وزنه برداری دانشگاه آزاد امسال در لیگ برتر شرکت دارد، عنوان کرد:کمیته مسابقات فدراسیون نامه ای به هیأت ها و باشگاهها ارسال کرده تا آمادگی خود را جهت حضور در لیگ برتر اعلام کنند. به طور حتم تیم وزنه برداری دانشگاه آزاد در لیگ حضور خواهد داشت اما باید ستاد مقابله با کرونا در ورزش و وزارت ورزش مجوز برگزاری مسابقات را بدهد.

دیدگاه‌ها