کد خبر : 1688161 | 17 خرداد 1399 ساعت 23:53 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

جوزپ ماریا مینگوئلا:

آرتور جدا شود کسی در بارسلونا گریه نمی کند!

جوزپ ماریا مینگوئلا، مدیر سابق بخش خرید بارسلونا در مورد وضعیت این تیم در بازار نقل و انتقالات صحبت کرد.

آرتور جدا شود کسی در بارسلونا گریه نمی کند!

به گزارش "ورزش سه"، اخباری در هفته های اخیر در مورد احتمال معاوضه بین دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس و حضور آرتور ملو در تورین و میرالیم پیانیچ در نوکمپ منتشر شده است. جوزپ ماریا مینگوئلا با این معاوصه موافق نیست و مدعی شد ستاره بوسنیایی یوونتوس سن بالایی دارد و آرتور ملو نیز بازیکنی نیست که بارسلونا جانشینی برای او نداشته باشد.

 

1497686

 

جوزپ ماریا مینگوئلا گفت: "از نظر من میرالیم پیانیچ یک بازیکن بزرگ است، اما تنها یک نقص دارد و آن هم سن بالای این بازیکن است. بارسلونا در حال حاضر شش بازیکن بالای 30 سال دارد و آنها نمی توانند بازیکن دیگری در این سن و سال را اضافه کند، زیرا مسابقات طولانی و خسته کننده هستند. بنابراین در چنین شرایطی عوامل فیزیکی به طور فزاینده ای اهمیت می یابد و به همین دلیل آنها نباید به دنبال خرید پیانیچ باشند.

 

از نظر من آرتور به اندازه کافی بازیکن خوبی نیست که بتواند در ترکیب ثابت بارسا حضور یابد. کیکه ستین خیلی به آرتور بازی نداده و مشکلی با جدایی این بازیکن ندارد. آرتور باید درک کند که هیچ کس در این باشگاه غیرقابل جانشین نیست. اگر او در بارسلونا بماند یکی از خیل بازیکنان خواهد بود، اما اگر نوکمپ را ترک کند، هیچ کس گریه نخواهد کرد."

 

1498487

دیدگاه‌ها