کد خبر : 1688139 | 17 خرداد 1399 ساعت 17:29 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

جیمی ردنپ:

تیمو ورنر باید کاری کند که لیورپولی‌ها پشیمان شوند

جیمی ردنپ، هافبک سابق لیورپول، معتقد است که ماموریت تیمو ورنر در چلسی باید این باشد که کاری کند که قرمزها مرسی ساید از نخریدنش پشیمان شوند.

تیمو ورنر باید کاری کند که لیورپولی‌ها پشیمان شوند

به گزارش "ورزش سه"، نمایش های خوب ورنر در ترکیب لایپزیش باعث شد تا باشگاه های زیادی برای خرید او اقدام کنند اما در حالی که گفته می شد او احتمالا راهی لیورپول خواهد شد، او با چلسی به توافق رسید و به احتمال بسیار زیاد در این تابستان راهی استمفوردبریج خواهد شد. ردنپ معتقد است نخریدن این ستاره آلمانی چیزی است که لیورپولی ها بعدا از آن پشیمان خواهند شد.

او به خبرنگاران گفت:" این خرید فوق العاده ای است. آنها حکیم زیاش را هم خریدند و او هم خرید بسیار خوبی به نظر می رسید. فرانک لمپارد تیم جوان خیلی خوبی ساخته است.

 

1495704

 

تامی آبراهام در خط حمله خیلی خوب کار کرده است اما او می تواند در هر سه پست جلوی زمین بازی کند. فکر می کنم این نشان می دهد که آنها در چلسی خیلی خوب کار می کنند. فرانک خیلی فوق العاده کار کرده، به ویژه اگر بتواند جزو چهار تیم اول جدول شود.

ورنر اگر به لیورپول می رفت، قرار بود جانشین چه کسی بشود؟ او واقعا بازیکن خوبی است اما اکنون نمی دانیم که بهتر از سادیو مانه، روبرتو فیرمینو یا محمد صلاح هست یا نه. آنها یکی از بهترین مثلث های هجومی دنیا هستند و نمی خواهند به تیم دیگری بروند یا ذخیره باشند.

آیا لیورپولی ها از نخریدن او پشیمان می شوند؟ نمی دانیم اما این کاری است که او باید انجام بدهد. او باید کاری کند که لیورپولی ها از این تصمیم پشیمان شوند یا حداقل کاری کند که آنها فکر کنند "کاش او رامی خریدیم"."

دیدگاه‌ها