کد خبر : 1688132 | 17 خرداد 1399 ساعت 21:24 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوییس انریکه:

گفتم بدترین اتفاق پوشیدن لباس یوونتوس است!

لوییس انریکه، سرمربی سابق بارسلونا خاطرات جالبی از دیدار مقابل یووتنوس در برلین دارد.

گفتم بدترین اتفاق پوشیدن لباس یوونتوس است!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با هدایت لوییس انریکه و با برتری در مقابل یوونتوس در چنین شبی در پنج سال قبل، برای دومین بار در تاریخ این باشگاه موفق به فتح سه گانه شد. لوییس انریکه پیش از این دیدار به بازیکنانش به شدت روحیه داده و بدترین اتفاق را پوشیدن لباس یووه و رویارویی با آنها قلمداد کرده است.

 

لوییس انریکه گفت: "من سالهاست که توسط خواکین والدز، روانشناس مشاوره می شوم و می دانم کنترل احساسات در فینال دشوار است. بازیکنان در چنین شرایطی بسیار با انگیزه هستند و نیازی به انگیزه اضافی ندارند. به جای فشار دادن دکمه استرس یا انگیزه بیش از حد، باید آن را کم کنید.

 

1501356

 

بازیکن باید به خاطر داشته باشد که در زمین چه کار کند و هیجان بیش از حد را کنترل کند. در سایر بازی های فصل در برابر رقبایی که شاید بازیکنان کمتر انگیزه دارند، نیاز به پخش فیلم های انگیزشی وجود دارد، اما در فینال ها اینگونه نیست.

 

صحبتهایی که در هتل انجام می دادم تاکتیکی بود ، اما من به دنبال چیزی انگیزشی بودم که بتواند به بازیکنان کمک کند. من به شوخی در پایان از آنها پرسیدم بدترین چیزی که فکر می کنید ممکن است در فینال برای شما اتفاق بیفتد چیست؟ ژاوی و دنی آلوز پاسخ دادند عدم وفاداری به سبک مان و یا مواردی از این دست ... اما من به آنها گفتم  بدترین چیزی که برای شما ممکن است فردا رخ دهد، بازیکن یوونتوس بودن و مواجه شدن با بارسا است. تصور کنید که قرار باشد لوییس سوارز، نیمار، لیونل مسی، آندرس اینیستا یا سرخیئ بوسکتس را مهار کنید."

دیدگاه‌ها