کد خبر : 1688116 | 17 خرداد 1399 ساعت 20:11 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسکولز:

برونو فرناندس می‌تواند داوید سیلوای یونایتد باشد

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، معتقد است که برونو فرناندس می تواند داوید سیلوای شیاطین سرخ باشد.

برونو فرناندس می‌تواند داوید سیلوای یونایتد باشد

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندس در ژانویه گذشته از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست و خیلی زود توانست در ترکیب این تیم، نمایش های درخشانی ارائه بدهد و تاثیر زیادی در روند بدون شکست این تیم، پیش از تعطیلی رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا داشت.

اسکولز که یکی از طرفداران این ملی پوش پرتغالی است، معتقد است که او می‌تواند همان نقشی را در این تیم ایفا کند که داوید سیلوا در منچسترسیتی داشت.

او به تلویزیون اختصاصی باشگاه منچستریونایتد گفت:" گاهی تنها یک بازیکن لازم است تا شرایط را در یک تیم تغییر بدهد و یک تیم را با هم متحد کند.

من دوست ندارم در مورد منچسترسیتی صحبت کند اما به داوید سیلوا نگاه کنید؛ بازیکنی که همه بازیکنان دیگر را به هم وصل می کند و فکر می کنم ما برونو فرناندس را برای این نقش پیدا کردیم. او تیم را کاملا تغییر داد.

 

1497931

 

ما داشتیم بازی های یک تیم خسته کننده را تماشا می کردیم و ناگهان یک بازیکن جدید آمد و حالا آنها در حال خلق موقعیت هستند و هر بار که او صاحب توپ می شود، آنها به گل می رسند.

او خیلی سریع در تیم جا افتاد. نمانیا ویدیچ و پاتریس اورا در 6 تا 8 ماه ابتدایی حضورشان در منچستریونایتد واقعا مشکل داشتند. فکر می کنم آنها هم خریدهای زمستانی بودند. تنها در فصل دوم بود که آنها واقعا در تیم جا افتادند و پس از آن دوره فوق العاده ای را در اینجا داشتند.

اما این پسر، او بلافاصله جا افتاد و این یک امتیاز واقعی است. همچنان می گویم که او تیم را تغییر داد؛ واقعا اینطور فکر می کنم."

دیدگاه‌ها