کد خبر : 1688111 | 17 خرداد 1399 ساعت 19:59 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

لورکوزن 2-4 بایرن مونیخ؛ توقف ناپذیر مثل تیم فلیک

بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه ۴-۲ میزبان خود یعنی بایرلورکوزن را شکست دهد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت نماید.

لورکوزن 2-4 بایرن مونیخ؛ توقف ناپذیر مثل تیم فلیک

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بایرلورکوزن و بایرن مونیخ امروز در چهار چوب هفته سی ام بوندسلیگا به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم مهمان موفق شد با نتیجه به پیروزی دست پیدا کند. بایرن مونیخ با این پیروزی ۷۰ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول بوندسلیگا تثبیت کرد.

 

بایرلورکوزن کار را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی به گل دست یافت. در دقیقه ۱۰ بازی لوکاس آلاریو روی پاس فوق العاده زیبای جولیان در مصاف تک به تک با مانوئل نویر قرار گرفت و با یک ضربه بغل پای دقیق گل اول را به ثمر رساند.

 

در ادامه بایرن مونیخ توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه ۲۷ به گل تساوی دست یافت. لئون گورتسکا در میانه زمین توپ را در اختیار گرفت و با یک پاس فوق العاده کینگزلی کومان را با دروازه حریف تک به تک کرد. این ستاره فرانسوی نیز با یک ضربه بغل پا گل تساوی بایرن را به ثمر رساند.

 

در حالی که در اواخر نیمه اول بازی نزدیک می‌شدیم لئون گورتسکا که گل اول بایرن را ارسال کرده بود این بار روی یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه لورکوزن را باز کرد تا بایرن پیش بیفتد.

 

 

1501325

 

این اما پایان کار نبود و باواریایی ها در وقت اضافه نیمه اول گل سوم خود را توسط سرژ گنابری به ثمر رساندند. روی پاس استثنایی جاشوا کیمیچ از زمین خودی بود که این بار گنابری با دروازه لورکوزن تک به تک شد و با عبور توپ از بالای سر دروازه‌بان حریف گل سوم بایرن را به ثمر رساند.

 

در نیمه دوم بازی بایرلورکوزن بازی را در اختیار گرفت اما نتوانست خیلی روی دروازه بایرن موقعیت ایجاد کند. در دقیقه ۶۳ بود که بایرن روی حرکت زیبای کینگزلی کومان از جناح چپ صاحب یک موقعیت خوب شد. این وینگر فرانسوی بعد از حضور در محوطه جریمه توپ را برای گنابری ارسال کرد اما توپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

تنها چند لحظه بعد و در دقیقه ۶۶ بازی گلزن همیشگی بایرن یعنی رابرت لواندوفسکی گل چهارم این تیم را به ثمر رساند. این ستاره لهستانی روی ارسال فوق العاده توماس مولر و با یک ضربه سر دقیق دروازه لورکوزن را گشود.

 

1501330

 

در دقیقه ۷۸ بازی اما بایرلورکوزن روی حرکت موسی دیابی از جناح چپ صاحب یک موقعیت شد اما ضربه این بازیکن توسط مانوئل نویر به بیرون فرستاده شد تا تنها یک کرنر برای تیم میزبان شکل بگیرد.

 

در ادامه بایرلورکوزن چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه بایرن مونیخ ایجاد کرد که در نهایت یکی از آنها در دقیقه ۸۹ جواب داد و فلورین ریتز روی حرکت از جناح راست و با یک ضربه فنی گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

1501326

 

در ادامه بازی شرایط متعادل دنبال شد و در نهایت مسابقه دو تیم برگزار و بایرن مونیخ با نتیجه ۴-۲ به سود باواریایی‌ها خاتمه یافت.

دیدگاه‌ها