کد خبر : 1688110 | 17 خرداد 1399 ساعت 19:58 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین کیون:

اوبامیانگ نمی‌تواند در این شرایط کاپیتان آرسنال باشد

مارتین کیون، کاپیتان سابق آرسنال، معتقد است که پیر امریک اوبامیانگ نزدیک ترین بازیکن به تیری آنری است اما اعتقاد دارد با توجه به شرایط قرارداد این بازیکن، باید بازوبند کاپیتانی توپچی ها از او گرفته شود.

اوبامیانگ نمی‌تواند در این شرایط کاپیتان آرسنال باشد

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ که در ژانویه 2018 به آرسنال پیوست، تنها تا تابستان 2021 با این باشگاه قرارداد دارد اما هنوز حاضر به تمدید قراردادش نشده است و ممکن است توپچی ها مجبور به فروش او در همین تابستان شوند.  کیون معتقد است که در چنین شرایطی، اوبامیانگ نمی تواند گزینه خوبی برای کاپیتانی آرسنال باشد.

او به تاک اسپورت گفت:" فکر نمی کنم او قراردادش را تمدید کند. فکر می کنم او با قلبی ناراحت، از آرسنال خواهد رفت.

 

1495486

 

من فکر می کنم او نزدیک ترین بازیکن به تیری آنری است که در آرسنال بازی کرده و باشگاه باید تصمیمات درستی بگیرد. آنها نمی تواند اجازه بدهد که آنچه در چند سال قبل رخ داد و قراردادها تا پایان ادامه داشت (جدایی آزاد بازیکنان به تیم های دیگر)، تکرار شود. باشگاه نیاز به جهت‌گیری دارد.

 این نگرانی در مورد مسوت اوزیل هم وجود دارد. آنها ارون رمزی را هم از دست دادند، الکسیس سانچس را هم. برخلاف اونای امری که در ماجرای جدایی رمزی، خودش را درگیر نکرد، فکر می کنم آرتتا اکنون درگیر جدایی اوبامیانگ است. فکر می کنم نیاز است که به بازیکن این پیام داده شود که "ببین، اگر آینده ات نامعلوم باشد، نمی توانیم بازوبند کاپیتانی را به تو بدهیم." این اتفاق نمی تواند در آخرین سال قرارداد او بیفتد."

دیدگاه‌ها