کد خبر : 1688109 | 17 خرداد 1399 ساعت 19:59 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

تولد دوباره ستاره آلمانی؛

یوواخیم لوو هنوز پشیمان نشده است؟ (عکس)

توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ در هفته های گذشته بهترین پاسور تیمش بوده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر در روزهای حضور نیکو کوواچ روی نیمکت بایرن مونیخ تبدیل به بازیکنی نیمکت نشین شده بود و به نظر می رسید دوران یک دهه حضور درخشان او در ترکیب این تیم به پایان رسیده است، اما با جدایی کوواچ و ورود هانسی فلیک همه چیز برای توماس مولر تغییر کرد.

 

چندی قبل بایرن مونیخ تصمیم گرفت قرارداد توماس مولر را تا سال 2013 تمدید کند و او امروز با درخشش مقابل لورکوزن رکورد ارسال پاس گل در طول یک فصل در تاریخ بوندسلیگا را شکست. توماس مولر در نیمه اول پاس گل لئون گورتزکا و در نیمه دوم پاس گل رابرت لواندوفسکی را فراهم کرد تا به عدد 20 پاس در این فصل برسد.

 

حالا او رکورد کوین دی بروین، ستاره سابق ولفسبورگ و فعلی منچسترسیتی که در فصل 16-2015 موفق به ارسال 20 پاس گل شده بود را شکست و در هفته های آتی فرصت دارد این رکورد را به تنهایی از آن خود کند.

 

درخشش فوق العاده توماس مولر باعث شده بسیاری امیدوار به بازگشت او به تیم ملی آلمان باشند. یوواخیم لوو بعد از عملکرد ضعیف مانشافت در جام جهانی 2018 چند ستاره باتجربه از جمله توماس مولر را برای همیشه از ترکیب تیم ملی آلمان خط زد و به نظر می رسید درخشش اخیر این بازیکن نیز نظر او را تغییر نداده است، زیرا اولیور بیرهوف، مدیر تیم های آلمان چند روز قبل مدعی شد امکان بازگشت توماس مولر به اردوی ژرمن ها وجود ندارد.

 

1501323

 

1501322

دیدگاه‌ها