کد خبر : 1688103 | 17 خرداد 1399 ساعت 19:20 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره سابق نراتزوری: لائوتارو باید در اینتر بماند

وسلی اسنایدر، ستاره سابق اینتر، معتقد است که لائوتارو مارتینز باید در این تیم بماند.

ستاره سابق نراتزوری: لائوتارو باید در اینتر بماند

به گزارش "ورزش سه"، گفته می‌شود که ستاره ۲۲ ساله و آرژانتینی اینتر به احتمال فراوان در نقل و انتقالات پیش رو راهی بارسلونا خواهد شد. همچنین هم وطن او در بارسا یعنی لیونل مسی نیز یکی از حامیان بزرگ انتقال این بازیکن به نوکمپ به حساب می‌آید.

 

 

1500513

 

 

با وجود صحبت های زیادی که در رابطه با حضور لائوتارو در بارسا مطرح می شود اما ستاره سابق اینتر یعنی وسلی اسنایدر معتقد است که مهاجم آرژانتینی باید فعلاً به کار خود در اینتر ادامه دهد و به جدایی از این تیم فکر نکند.وسلی اسنایدر در این باره گفت: " اعتقاد دارم که لائوتارو باید در اینتر بماند. او پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین ها را داراست اما ابتدا باید یک سری چیزها را با اینتر به دست بیاورد."

 

اسنایدر در ادامه پیرامون انتقال کریستین اریکسن به اینتر نیز گفت: " آنتونیو کونته تیم بزرگی در اختیار دارد و آنها می‌توانند با اریکسن پیشرفت قابل توجهی داشته باشند. او در آژاکس خوب کار کرد و بعد از آن همان روند را در تاتنهام نیز ادامه داد. کریستین حالا باید قابلیت های خود را در ایتالیا هم نشان بدهد. او کیفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند به یکی از رهبران نراتزوری تبدیل شود."

 

 

1485624

دیدگاه‌ها