کد خبر : 1687644 | 15 خرداد 1399 ساعت 10:25 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

برونو فرناندس

وقتی فهمیدم یونایتدی می‌شوم، به گریه افتادم

برونو فرناندس ستاره پرتغالی جدید منچستریونایتد می‌گوید زمانی که فهمیده در آستانه انتقال به اولدترافورد قرار دارد از خوشحالی به گریه افتاده.

وقتی فهمیدم یونایتدی می‌شوم، به گریه افتادم

به گزارش "ورزش سه"، برونو فرناندس، مهاجم پرتغالی منچستریونایتد می‌گوید زمانی که از شانس خود برای انتقال به این تیم که از آن به عنوان رویای کودکی‌اش یاد کرده مطلع شده، از شدت خوشحالی به گریه افتاده.

 

برونو فرناندس سال گذشته بارها به یونایتد لینک شد ولی انتقالش عملی نشد تا اینکه در ماه ژانویه به صورت رسمی به شیاطین سرخ پیوست. او می‌گوید از کودکی به علت حضور و درخشش هموطن و الگویش کریستیانو رونالدو در یونایتد شیفته این تیم بوده و به همین خاطر وقتی دریافته که قرار است به اولدترافورد منتقل شود از شدت خوشحالی گریه کرده.

 

1500850

 

برونو فرناندس در این باره گفت:" می‌دانید، اگر راستش را بگویم ترسیده بودم. این برایم رویایی بود که داشت به واقعیت تبدیل می‌شد. یک رویای بزرگ".

 

مهاجم پرتغالی در ادامه صحبتهایش گفت:" بازی کردن در انگلیس با پیراهن منچستریونایتد از دید من نقطه اوج کارنامه فوتبالی‌ام بود. بازی در لیگ برتر، در یکی از بهترین تیمهای دنیا. وقتی با من تماس گرفتند و گفتند برونو، شانس انتقال به منچستریونایتد را داری، به همسرم، برادرم، خواهرم و مادرم زنگ زدم و شروع کردم به گریه کردن".

 

فرناندس در ادامه گفت:" ولی گریه من از خوشحالی بود. من تمام عمرم به خاطر این، به خاطر بازی در این باشگاه بزرگ جنگیده بودم. حالا فرصت برایم مهیا شده بود و باید با هر دو دست محکم می‌‌‌گرفتمش و رویایم را دنبال می‌کردم".

 

 

دیدگاه‌ها