کد خبر : 1687637 | 15 خرداد 1399 ساعت 09:40 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاپوکانونیره برای سی‌آر سون به این راحتی‌ نیست

کریستیانو، اگر می‌توانی آقای گل سری آ شو!

کریستیانو رونالدو پیش از وقفه سری آ بر اثر کرونا با گلزنی در 11مسابقه پیاپی یوونتوس رکوردی درخشان به جا گذاشت ولی او تا رسیدن به چیرو ایموبیله، بهترین گلزن سری آ راه دشواری در پیش دارد.

کریستیانو، اگر می‌توانی آقای گل سری آ شو!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در روزهایی که کمتر کسی گمان می‌کرد لیگهای فوتبال و از جمله سری آ به دلیل اپیدمی ویروس کووید19 با وقفه‌ای سه ماهه روبرو شوند، در حال درخشش خارق‌العاده با پیراهن یوونتوس بود. کریستیانو پیش از بحران، در یازده مسابقه پیاپی یوونتوس برای تیمش گلزنی کرده بود و از این نظر به رکورد ایتالیا رسیده بود.

 

1500866

 

رونالدو حالا در حالی به تمرینات تیمش بازگشته و منتظر شروع مجدد سری آ است که هدف خود را ادامه گلزنی‌های خود پیش از دوران کرونا می‌داند و حالا رسیدن به بهترین گلزن این فصل سری آ چیرو ایموبیله را هدف خود تعیین کرده. هدفی که رسیدن به آن البته بسیار دشوار خواهد بود.

 

اما رونالدو این هفته در تمرین یوونتوس با آمادگی بدنی بالایش همه را شگفت‌زده کرد. گفته شد که آمادگی بدنی او حتی از دوران پیش از کرونا بهتر شده. به گزارش توتواسپورت رونالدو در دوران دوماهه قرنطینه روزی سه تا چهار ساعت در خانه تمرین و بدنسازی می‌کرده و به همین علت است که آمادگی جسمانی‌اش حتی بهتر شده است.

 

  1500867            

 

اما رونالدو برای رسیدن به چیرو ایموبیله، ماشین گلزنی لاتزیو و فتح جایزه کاپوکانونیره که به آقای گل هر فصل سری آ تعلق می‌گیرد، کار دشواری در پیش دارد. چرا  که رونالدو تا این لحظه 21 گل در این فصل سری آ به ثمر رسانده و ایموبیله با شش گل بیشتر نسبت به او صدرنشین جدول بهترین گلزنان است.

 

فراموش نکنید که نرخ گلزنی ایموبیله پیش از دوران قرنطینه شگفت‌انگیز بوده. در تاریخ سری آ تنها یک نفر موفق شده در طول 26 هفته تعداد گلهای بیشتری به ثمر برساند.

 

ایموبیله برای رسیدن به رکورد تاریخی بیشترین تعداد گل در یک فصل سری آ که در اختیار گونزالو ایگواین قرار دارد، تنها 9 گل دیگر فاصله دارد. رکوردی که ایگواین در فصل 2015-2016 با زدن 36 گل به نام خود ثبت کرده بود.

 

1500841

 

آنچه کار رونالدو را دشوار خواهد کرد این است که ایموبیله هم در دوران قرنطینه مثل بعضی دیگر از ستاره‌های فوتبال تنبلی نکرده و به اندازه رونالدو برای حفظ آمادگی‌اش کوشیده است. رسانه‌های ایتالیایی حتی از این می‌گویند که ایموبیله برای اطمینان از کسب جایزه آقای گلی سری آ در دوران قرنطینه بیشتر روزهایش را با دو جلسه تمرین در خانه سپری کرده.

 

 

دیدگاه‌ها