کد خبر : 1687634 | 15 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

توبیخ شش بازیکن دورتموند به خاطر اصلاح موی سر!

باشگاه دورتموند، جیدون سانچو و چند ستاره دیگر خود را به دلیل نقض پروتکل‌های بهداشتی کرونا برای اصلاح موی سر خود توبیخ کرد.

توبیخ شش بازیکن دورتموند به خاطر اصلاح موی سر!

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام رسانه‌های آلمانی، شش بازیکن دورتموند که جیدون سانچو پدیده انگلیسی این تیم هم از جمله آنها است به دلیل نقض پروتکل‌های بهداشتی کرونا برای اصلاح موی سر خود از طرف این باشگاه توبیخ شده‌اند.

 

1500836

 

این بازیکنان دورتموند یک آرایشگر معروف را به خانه‌های خود دعوت کرده‌اند تا موی سرشان را اصلاح کند. گفته می‌شود ممکن است باشگاه دورتموند مجازات بیشتری هم علیه این ستاره‌های خود اعمال کند.

 

1500833

 

بوندس‌لیگا که اولین لیگ اروپایی است که بعد از وقفه ناشی از اپیدمی کرونا مسابقات خود را از سر گرفته برای اطمینان از عدم گسترش بیشتر ویروس و حفظ سلامت بازیکنان و دیگر دست‌اندرکاران فوتبال، دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های سخت‌گیرانه‌ای را به اجرا گذاشته است.

 

به گزارش روزنامه آلمانی بیلد، شش بازیکن دورتموند، جیدون سانچو، رافائل گوریرو، مانوئل آکانجی، تورگان هازارد، اکسل ویتسل و دن اکسل زاگادو روز سه‌شنبه یک آرایشگر معروف را به خانه‌‌های خود دعوت کرده‌اند تا موی سرشان را اصلاح کند. در تصاویری که توسط بیلد منتشر شده نه این بازیکنان و نه آرایشگر مورد اشاره، ماسک به صورت ندارند.

 

1500834

 

باشگاه دورتموند در پاسخ به سوال بیلد در این باره اعلام کرد:" اینکه بازیکنان ما بعد از سه ماه بخواهند سلمانی کنند کاملا طبیعی است. ولی اینکه هر دو طرف استفاده از ماسک را فراموش کنند اصلا  قابل پذیرش نیست. ما این را هر روز به بازیکنان‌مان گوشزد می‌کنیم. البته رفتار آرایشگر هم کاملا قابل نقد است".

 

 

دیدگاه‌ها