کد خبر : 1687614 | 14 خرداد 1399 ساعت 23:40 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

بدعهدی و تورم عامل خشم کاپیتان استقلال

جنگ وریا و خلیل‌زاده با تم جورج فلوید!

«چه توهین آمیز و زشت صحبت کردی» این صحبت های ابتدایی استوری وریا غفوری علیه رییس هیئت مدیره استقلال است.

جنگ وریا و خلیل‌زاده با تم جورج فلوید!

به گزارش "ورزش سه"، جنگ و دعوای میان یک مدیر بلند پایه و بازیکنان در باشگاه استقلال چیز تازه ای نیست و به کرات در سال های گذشته تکرار شده اما وریا غفوری و اسماعیل خلیل زاده دو عضو مهم باشگاه استقلال در فصل ٩٩-٩٨ هستند که اختلاف شان به منزله مشکلاتی است که در سطح ارکان باشگاه وجود دارد.

 

موضوع اختلاف پیش آمده بین این دو به گفت و گوی وریا غفوری با خبرنگاران در روز چهارشنبه و صحبت هایی در مورد شرکت آریا برتر و همچنین شخص اسماعیل خلیل زاده و موضوع یک چک حدود ۵٠٠ میلیونی مانده از دو فصل پیش برمی گردد موضوعی که البته اظهار تندی درونش داشت و وریا خلیل زاده را متهم به دروغگویی کرد.

 

بعد از این خلیل زاده در گفت و گو با "ورزش سه" و سپس مصاحبه با فوتبال برتر توضیح کاملی در این باره داد و گفت با توجه به شرایطی که باشگاه استقلال داشته و موضوع مربوط با بیماری اش مسأله وصول چکی که برای مانده دو فصل پیش وریا را باید انجام می داده را به تعویق انداخته است. این در حالی است که شاید بخشی از حرف های خلیل زاده از نظر هواداران این باشگاه شانه خالی کردن از مسوولیت به نظر می رسید.

 

خلیل زاده در این ٢ گفتگو تاکید کرد بعد از قولی که به وریا برای پرداخت این مبلغ و صدور چک داده بوده زمان پرداخت این پول به دوره مدیریت علی فتح الله زاده برمی گردد و او در آن  زمان مسوولیت اجرایی در استقلال را نداشته است در حالی که به هرحال او به عنوان رییس هیئت مدیره و فردی که چک را به وریا داده می توانست در این زمینه دخالت کند و این مبلغ را به بازیکن شاخص تیمش بدهد، حتی اگر درگیری او با کرونا و عزاداری همسرش مانع از تمرکز  روی کارهای باشگاه استقلال شده باشد.

 

این صحبت ها اما وریا را ناراحت کرده و او امروز با لحنی تند تر از گذشته و با فعل مفرد رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال را مورد خطاب قرار داده است، نکته ای که وریا در مورد آن صحبت می کند و البته در یکی از تمرینات استقلال در گفت و گو خصوصی با چند خبرنگار  به زبان آورد بحث تفاوت ارزش پول از دو سال پیش تا امروز است مبلغی که حالا به دلیل تورم و مسائلی از این دست حداقل به میزان یک سوم از نظر ارزش پولی کاهش یافته و این مسأله عصبانیت هرچه بیشتر کاپیتان استقلال را در پی داشته است.

 

1500809


وریا در این استوری قرار داد شرکت آریا برتر با باشگاه استقلال را زیر سوال می برد، شرکتی که گفته می شود به رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال وابسته است و زدن آن زدن خلیل زاده محسوب می شود. وریا در این استوری می گوید که قرار داد کارگزاری استقلال با شرکت آریا برتر به منزله گذاشته شدن زانو روی گردن استقلال است، چه مثال جالبی وقتی ترند اول جهان موضوع زانوی یک پلیس روی گردن فردی است که در آن حال فریاد می زد نمی توانم نفس بکشم.

دیدگاه‌ها