کد خبر : 1687591 | 14 خرداد 1399 ساعت 21:17 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرخیو راموس و مرور یک شب تاریخی برای رئال

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید در مورد قهرمانی سه سال قبل این تیم در کادریف صحبت کرد.

سرخیو راموس و مرور یک شب تاریخی برای رئال

به گزارش "ورزش سه"، سه سال قبل در چنین روزی رئال مادرید با برتری 1-4 مقابل یوونتوس برای دومین بار فاتح لیگ قهرمانان شد تا تبدیل به اولین تیمی شود که صاحب این عنوان شده است. سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید در آن دیدار بود و مرور کوتاهی به فینال آن شب در کاردیف داشته است. البته رئال مادرید فصل بعد نیز با غلبه بر لیورپول قهرمان اروپا شد.

 

1500795

 

سرخیو راموس به سایت یوفا گفت: "ما می دانستیم که بازی فینال بسیار سختی برابر یوونتوس خواهیم داشت و به فکر پیروزی در سومین دوره لیگ قهرمانان اروپا بودیم. انگیزه فوق العاده ای برای این کار در بین ما وجود داشت. کریستیانو رونالدو گل اول را به ثمر رساند و در نیمه اول جیجی بوفون را مغلوب کرد و این صحنه را کاملاً به یاد می آورم.

 

در نیمه اول و به دلیل احترام بین دو تیم، خیلی فشار زیادی نیاوردیم و این نکته کلیدی برای نیمه دوم بود، نگذارید در نیمه زمین خودشان مالک توپ باشند و به گل برسید، یک راه حل بسیار خوب از رئیس بود. همه بازیکنان می خواهند در فینال گلزنی کنند زیرا اینها گلهایی هستند که در تاریخ ثبت می شوند، اما مهم این بود که پیروز شویم. برایم مهم نبود من موفق به گلزنی شوم یا مارکو آسنسیو، اگر بگویم که نمی خواستم گل بزنم دروغ گفته ام."

دیدگاه‌ها