کد خبر : 1687582 | 14 خرداد 1399 ساعت 20:14 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

توماس مولر:

مسی یا رونالدو؟ انتخاب من لوان- گل- سکی است!

توماس مولر، ستاره بارن انتخاب جالبی بین ستاره های بزرگ فوتبال داشته است.

مسی یا رونالدو؟ انتخاب من  لوان- گل- سکی است!

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر در هفته های اخیر نمایش فوق العاده ای داشته و به بهترین پاسور بوندسلیگا تبدیل شده است. این مهاجم 32 ساله آلمانی ضمن تمجید از کریس رونالدو و لئو مسی، از تعبیر رابرت لوان- گل- سکی در مورد هم تیمی اش بهره برد و در مورد مقایسه این ستاره ها صحبت کرد.

 

توماس مولر گفت:"شاید در سالهای گذشته من دوست داشته باشم کنار لئو مسی بازی کنم، زیرا در شش یا هفت سال اول فعالیتم بیشتر مهاجمی توپ گیر بودم. من توپ را در محوطه می گرفتم و سعی کردم گل بزنم.

 

1500782

 

در حال حاضر و فرم بسیار خوبم، با دادن پاس گل اهداف زیادی کمک می کنم. شاید الان به کریستیانو رونالدو نیاز بیشتری برای گلزنی دارم، اما ما در بایرن اسکی رابرت لوان- گل- سکی را داریم. فکر می کنم شاید هم اکنون او گزینه بهتری از کریستیانو باشد.

 

من در برابر هم مسی و هم رونالدو بازی کرده ام و در برابر هر دو هم برنده شده ام و هم باختم. آنها بسیار بسیار خوب و فوق العاده هستند. آنها همیشه طی 10 سال هر سال 50 گل به ثمر می رسانند که این دیوانه وار است. در راه قهرمانی در جام جهانی، من با آلمان مقابل هر دو پیروز شدم. در راه رسیدن به چند فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز این اتفاق رخ داده است. هر بازیکنی به تیم نیاز دارد و به همین دلیل ما فوتبال را خیلی دوست داریم."

دیدگاه‌ها