کد خبر : 1687578 | 14 خرداد 1399 ساعت 19:58 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ محکم ستاره بارسلونا به درخواست کلوپ

عثمان دمبله علاقه ای ندارد شاگرد یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول شود.

پاسخ محکم ستاره بارسلونا به درخواست کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2017 و بعد از جدایی نیمار از بارسلونا، مدیران این تیم به سرعت برای خرید بازیکن جانشین دست به کار شدند و مبلغ هنگفت 135.5 میلیون پوند را برای خرید عثمان دمبله، ستاره فرانسوی و جوان دورتومند پداخد کردند، انتقالی که تا به امروز هرگز برای آنها خوش یمن نبوده است.

 

1498905

 

عثمان دمبله در طول این سه فصل بیش از نیمی از بازی های بارسا را به علت مصدومیت از دست داده و آخرین اسیب دیدگی او دیدار گروهی مقابل لیگ قهرمانان باعث شد کل فصل را از دست بدهد. همین روند تردیدهای باشگاه بارسلونا برای حفظ این ستاره فرانسوی را افزایش داده است.

 

اما نشریه دیلی میل مدعی شد عثمان دمبله علیرغم این شرایط قصد ندارد از بارسلونا جدا شود و هدف او ماندن در نوکمپ است. یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول علاقمند به جذب دمبله است و با توجه به منتفی شدن احتمالی خرید تیمو مرنر، از مدیران تیمش خواسته او را جذب کنند، اما عثمان دمبله به باشگاه بارسلونا تاکید کرده قصد دارد فصل بعد نیز در این تیم بازی کند تا بتواند بالاخره شایستگی های خود را در ترکیب این تیم نشان دهد. بدین ترتیب به نظر می رسد جدایی عثمان دمبله از بارسلونا منتفی است.

دیدگاه‌ها