کد خبر : 1687558 | 14 خرداد 1399 ساعت 17:43 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

سنگ بزرگ ناپولی در راه انتقال فابیان به رئال

باشگاه ناپولی قصد ندارد به هیچ طریقی فابیان روئیس هافبک اسپانیایی خود را از دست بدهد.

سنگ بزرگ ناپولی در راه انتقال فابیان به رئال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بهترین بازیکنان ناپولی طی فصول اخیر، هافبک اسپانیایی این تیم یعنی فابیان روئیس است. او در فصل جاری نیز عملکرد خوبی در تیم ایتالیایی داشته و در 22 بازی سری آ، آمار دو گل و دو پاس گل را برای ناپولی به ثبت رسانده است.

 

 

1444136

 

 

عملکرد خوب فابیان روئیس باعث شده که باشگاه های اروپایی علاقه مند به جذب او باشند. باشگاه های بزرگی نظیر لیورپول، بارسلونا و بایرن مونیخ بارها از علاقه خود برای جذب هافبک ناپولی پرده برداشته بودند اما این بازیکن حداقل تا مقطع کنونی در ناپولی ماندگار شده است.

 

دو ماه پیش مدیر برنامه‌های روئیس در مصاحبه ای مدعی شد که مذاکراتی را با رئال مادرید در رابطه با انتقال این بازیکن انجام داده اما در حال حاضر به نظر می رسد که او از رئال دور شده و شانس اندکی برای انتقال او به جمع مادریدی ها پیش بینی می شود.

در واقع توقع مالی بالای ناپولی باعث شده تا رئال از جذب فابیان منصرف شود. طبق ادعای رسانه های ایتالیایی، ناپولی 100 میلیون یورو برای فروش ستاره سابق بتیس می خواهد. شاید تنها راه انتقال او این است که رئال، خامس و لوکا یوویچ را به ناپولی واگذار کند هرچند ناپولی چندان تمایلی برای معاوضه بازیکن هم نشان نداده است.

فابیان که به تازگی 24 ساله شده، مورد توجه بارسا هم قرار دارد اما انتقال او به باشگاه کاتالان نیز غیرممکن به نظر می رسد. او تا 2023 با ناپولی قرارداد دارد.

 

 

1415480

 

دیدگاه‌ها