کد خبر : 1686859 | 11 خرداد 1399 ساعت 10:29 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

حواس‌مان به کاظمی هست

شعبان‌پور: دنبال معروف و غفور نیستیم

سرپرست تیم والیبال هراز گفت: برخلاف برخی اخبار منتشر شده باید بگویم که به دنبال جذب معروف و غفور نیستیم.

شعبان‌پور: دنبال معروف و غفور نیستیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مسئولان باشگاه کاله، پس از برگزاری جلسه‌ای تصمیم گرفتند در فصل آینده لیگ برتر والیبال تیم‌داری نکنند. سرانجام فدراسیون والیبال با درخواست این باشگاه موافقت کرد و به این ترتیب فصل آینده شاهد حضور کاله در لیگ برتر نخواهیم بود. از طرفی مسئولان شرکت لبنیاتی هراز تصمیم گرفتند تا سهمیه آمل در لیگ برتر والیبال را حفظ کنند. فدراسیون‌نشین‌ها با درخواست مسئولان هراز موافقت کردند تا این مجموعه فصل آینده در لیگ برتر تیمدرای کند.

 

محمد شعبان‌پور، سرپرست تیم والیبال هراز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد ترکیب این تیم برای حضور در لیگ برتر اظهار داشت: در تلاش هستیم تا ترکیب هراز تغییر زیادی با ترکیب کاله نداشته باشد و با تغییرات اندک نسبت به سال گذشته در لیگ حضور پیدا می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: قرارداد برخی از اعضای کادر فنی و بازیکنان برای فصل آینده منعقد شده است. بهروز عطایی همچون سال‌های گذشته هدایت نماینده والیبال آمل در لیگ برتر را خواهد داشت. با بازیکنانی همچون عادل غلامی، علی رمضانی، عبدالرضا علیزاده، شهروز همایونفر و... قرارداد امضا کردیم. با نفراتی مانند حمزه زرینی و رضا صفایی و علی علیپور و ... هم در حال مذاکره هستیم.

 

سرپرست تیم والیبال هراز درخصوص اینکه گفته می‌شود این تیم به دنبال جذب سعید معروف و امیر غفور هم هست، گفت: این موضوع را تایید نمی‌کنم. ما صحبتی با این دو بازیکن نداشتیم و برنامه‌ای برای جذب آنها نداریم. بدون شک معروف و غفور از ستاره‌های والیبال ایران و جهان هستند، اما ما برای فصل آینده به دنبال جذب آنها نیستیم.

 

شعبان‌پور در مورد احتمال همکاری تیم هراز با حسین کاظمی، مربی فصل گذشته کاله که اخیراً به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان بستری شده بود، تصریح کرد: کاظمی از مربیان خوب والیبال آمل است و زحمات زیادی برای کاله کشید. مجموعه هراز هم به دنبال استفاده از وی بودند، اما شرایط کاظمی هنوز برای حضور روی نیمکت فراهم نیست. قطعاً حواس‌مان به این مربی زحمت‌کش هست و هر کمکی از دست‌مان برآید برای وی انجام خواهیم داد. اگر کاظمی یک هفته مانده به پایان مسابقات هم به شرایط مطلوب برسد قطعاً از حضور وی روی نیمکت استفاده خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها