کد خبر : 1686844 | 11 خرداد 1399 ساعت 09:15 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

حفظ چهار بازیکن خارجی برای ماندن در لیگ ستارگان

الشحانیه به دنبال عقد قرارداد مکمل با رامین رضاییان

باشگاه الشحانیه قطر در حال انجام مذاکره برای تمدید قرارداد چهار بازیکن خارجی خود یعنی احمد آکایچی تونسی، مانگوآ از ساحل عاج، آلوارو اسپانیایی و رامین رضاییان بازیکن ایرانی اش را آغاز کرده است.

الشحانیه به دنبال عقد قرارداد مکمل با رامین رضاییان
به گزارش" ورزش سه " به نقل از الشرق قطر ، قراداد چهار بازیکن خارجی تیم الشحانیه در پایان این ماه به اتمام می رسد و تنها نایجل دی یونگ هلندی است که کماکان یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. با این وجود قرارداد رامین رضاییان مدافع ملی پوش ایرانی و سه خارجی دیگر یعنی آلوارو، احمد آکایچی و مانگوآ به روزهای پایانی رسیده است و پس از آن این بازیکنان می توانند الشحانیه را ترک کنند.

اما از طرف دیگر نشانه های جدی در این باشگاه وجود دارد که اگر الشحانیه برای دومین فصل پیاپی در لیگ ستارگان بماند تغییرات بزرگی در تیم رخ خواهد داد؛ چه در سطح بازیکنان خارجی و چه داخلی تا این تیم بتواند جایگاه بهتری نسبت به این فصل داشته باشد چرا که الشحانیه باید در 5 بازی باقیمانده حداکثر امتیازات را بگیرد تا سقوط نکند. باشگاه های ام صلال و الخور بالاتر از این تیم هستند و تنها با کسب حداکثر نتیجه در 5 بازی است که الشحانیه می تواند یک فصل دیگر بماند.

پیش بینی می شود کادرفنی و سرمربی تیم خوزه مورسیا در شروع دور جدید تمرینات تلاش زیادی را برای رساندن تیم به آمادگی برای حضور پرقدرت در این رقابت ها انجام بدهند.

دیدگاه‌ها