کد خبر : 1686549 | 09 خرداد 1399 ساعت 16:12 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

لیزارازو:

کیمیچ و تیاگو، بهترین زوج خط میانی دنیا هستند

بیزنته لیزارازو، مدافع چپ سابق بایرن مونیخ، معتقد است که یوشوا کیمیچ و تیاگو آلکانتارا بهترین زوج خط میانی حال حاضر دنیا هستند.

کیمیچ و تیاگو، بهترین زوج خط میانی دنیا هستند

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک که در میانه های این فصل هدایت بایرن را برعهده گرفت، از کیمیچ و تیاگو در خط میانی استفاده می کند. این در حالی است که کیمیچ پیش از این بیشتر در پست مدافع راست به کار گرفته می شد.

اما این ملی پوش آلمانی در پست جدید هم درخشان ظاهر شده و در پیروزی 1-0 این هفته مقابل بروسیا دورتموند، تک گل پیروزی بخش تیمش را هم به ثمر رساند. البته تیاگو به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد ولی لیزارازو معتقد که این ملی پوش اسپانیایی با بازگشت به شرایط ایده آل، باید مستقیما به ترکیب اصلی برگردد.

 

1499680

 

او به AZ گفت:" یوشوا کیمیچ و تیاگو آلکانتارا- آنها در حال حاضر بهترین زوج خط میانی دنیا هستند و در سطح بسیار بالایی بازی می کنند. از نظر تکنیکی، هر دو آنها عالی هستند و همیشه می خواهند صاحب توپ باشند. این برای تیم بسیار مهم است زیرا این باعث امنیت می شود. کیمیچ و تیاگو در کنار هم واقعا فوق العاده اند. من زوج بهتری از آنها در دنیای فوتبال نمی شناسم."

لیزارازو همچنین معتقد است که با توجه به قدرت رهبری کیمیچ، او می تواند در آینده بازوبند کاپیتانی بایرن را هم به بازو ببندد:" اگر شما در مرکز خط میانی بایرن بازی کنید، می توانید کاپیتان هم باشید. کیمیچ می داند که چطور توازن درستی به تیم بدهد. من تحت تاثیر سطح بازی او قرار گرفتم زیرا فکر می کردم بهترین پست برای او دفاع راست است. اکنون باید بگویم که او در خط میانی بهتر هم هست. بله، فکر می کنم کیمیچ مناسب کاپیتانی است."

دیدگاه‌ها