کد خبر : 1686542 | 09 خرداد 1399 ساعت 15:34 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

خدیرا: دلیلی برای جدایی از یوونتوس ندارم

سامی خدیرا، ستاره آلمانی یوونتوس، اعلام کرد علی رغم اینکه تنها یک سال از قراردادش با این باشگاه باقی مانده، دلیلی برای ترک تورین ندارد.

خدیرا: دلیلی برای جدایی از یوونتوس ندارم

به گزارش "ورزش سه"، خدیرا در سال 2015 از رئال مادرید به یوونتوس پیوست و علی رغم رقابت شدید در خط میانی این تیم، در این مدت 143 بازی برای بیانکونری انجام داد.

این هافبک آلمانی 33 ساله تا تابستان 2021 با یوونتوس قرارداد دارد و همین مسئله باعث شده تا شایعاتی در مورد جدایی او از این باشگاه منتشر شود اما تاکید کرد که قصد جدایی از یووه را ندارد.

خدیرا در یک مصاحبه اینستاگرامی گفت:" قرارداد من با یوونتوس در سال 2021 به پایان می رسد. من از بودن در ایتالیا و این تیم، احساس خیلی خوبی دارم. یوونتوس تیم بسیار قدرتمندی است و من همچنان تشنه بردن جام های بیشتری هستم.

 

1248977

 

من اکنون به بدنم اطمینان بیشتری دارم و بنابراین، دلیلی نمی بینم که تیمم را تغییر بدهم. من از بودن در یوونتوس و تورین بسیار خوشحالم."

خدیرا همچنین در پاسخ به این سوال که دوست داشت بازی در کنار چه ستاره ای را تجربه کند، گفت:" سوال سختی است اما اگر این فرصت را داشتم که یک نفر را انتخاب کنم، می گفتم آندره ا پیرلو. زیرا او آدم فوق العاده ای است و بازیکن فوق العاده ای هم بود. او خیلی با آرامش بازی می کرد. بازی برای او فقط سرگرمی بود. فکر می کنم با حضور او در کنارم، می توانستم در طول دوران حرفه ای ام، گل های بیشتری بزنم."

دیدگاه‌ها