کد خبر : 1686519 | 09 خرداد 1399 ساعت 12:50 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

بنابر اعلام نشریه لاگاتزتا دلو اسپورت:

مخالفت سه تیم با تاریخ برگزاری جام حذفی ایتالیا

یکی از نشریات معتبر ایتالیایی خبر داده است که سه تیم اینتر، آث میلان، یوونتوس با اعلام تاریخ برگزاری جام حذفی پیش از شروع رقابت‌های سری آ مخالفند.

مخالفت سه تیم با تاریخ برگزاری جام حذفی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، "وینچنزواسپادا فورا" وزیر ورزش کشور ایتالیا درنهایت با توجه به فشار زیادی که از سوی جامعه فوتبال این کشور مبنی بر شروع مسابقات می دید، تاریخ آغاز برگزاری مسابقات سری آ را 20 ژوئن (31 خرداد) و جام حذفی یا همان کوپا ایتالیا را 13 ژوئن (24 خرداد) اعلام کرد. این در حالی است که گویا این تصمیم با مخالفت تیم‌های اینتر، آث میلان و یوونتوس قرارگرفته است. این سه تیم معتقدند که به دلیل حساسیت بالای مسابقات جام حذفی آن‌ها ترجیح می‌دهند که ابتدا در رقابت‌های سری آ به میدان بروند.

 

نشریه لاگاتزتا دلو اسپورت امروز با انتشار عکسی جذاب از ستاره‌های حال حاضر 4 تیم مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی با اعلام این خبر در مطلبی نوشته است:
"مسابقات قهرمانی سری آ از 20 ژوئن دوباره آغاز می‌شود. بااین‌حال، جام حذفی ایتالیا قرار است یک هفته زودتر از سری شروع شود و با توجه اینکه سه بازی تا پایان باقی‌مانده است در فاصله 4 روزبه پایان برسد.


طبق برنامه اعلام‌شده یووه-میلان در روز 24 خرداد بازی خواهند کرد و دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی بین دو تیم ناپولی - اینتر در روز 25 خرداد در دیدار برگشت به مصاف هم می‌روند.


پس از مشخص شدن دو تیم فینالیست، قرار است روز 17 ژوئن (28 خرداد) در ورزشگاه المپیک شهر رم دیدار فینال برگزار شود تا در کمترین زمان ممکن پرونده جام حذفی موسوم به کوپا ایتالیا بسته شود. این تصمیمی بود که درنتیجه ملاقات اعضای دولت با فدراسیون فوتبال ایتالیا گرفته‌شده است.

 

1499631


 وزیر ورزش، وینچنزو اسپادافورا با تائید نتایج این تصمیم گفت:
"یک جلسه بسیار مفید با همه مؤلفه‌ها، همان‌طور که گفتیم فوتبال دوباره شروع می‌شود. وقتی همه شرایط ایمنی وجود داشته باشد ما دیگر نگرانی خاصی نخواهیم داشت. اکنون‌که کشور دوباره شروع به کارکرده است، ورزش نیز دوباره شروع می‌شود. ستاد این کشور پروتکل آغاز رقابت‌ها را تصویب کرده ودر عین حال ضرورت غیرقابل‌انکار قرنطینه موقت را در صورت اثبات مثبت بودن یک بازیکن تأیید کرده است. من شخصاً امیدوارم که با بازی‌های جام حذفی ایتالیا، یک سیگنال مثبت به‌کل کشور داده شود."


اما شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران سه تیم معتبر این جام یعنی اینتر، آث میلان و یوونتوس به دلیل آماده نبودن تیم‌ها ازلحاظ فنی و بدنی این برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال را نمی‌پذیرند و حاضر نیستند تیم‌های خود را با این شرایط به میدان بفرستند.


این در حالی است که این رقابت‌ها از تاریخ 10 فروردین به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است و هنوز ۴ مسابقه از سری مسابقات هفته بیست و پنجم سری آ باقی‌مانده است. پیش‌ازاین به نظر می‌رسید که این بازی‌های عقب‌افتاده سری آ در اولویت قرار خواهند داشت.

 

1499632

دیدگاه‌ها