کد خبر : 1686514 | 09 خرداد 1399 ساعت 12:20 | 29.3K بازدید | 2 دیدگاه

بارسا و یک دل خوشی بزرگ برای ادامه فصل(عکس)

به نظر می‌رسد که وقفه ایجاد شده در رقابت‌های فوتبال باعث شده که لوئیس سوارز ریکاوری خود را پشت سر بگذارد و احتمالاً با شروع بازی‌ها آماده حضور در میادین خواهد بود.

بارسا و یک دل خوشی بزرگ برای ادامه فصل(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز که در دربی کاتالونیا برابر اسپانیول از ناحیه مینیسک خارجی پای راست مصدوم شده بود، بعد از آن و حدود ۴ ماه پیش مورد عمل جراحی قرار گرفت.

 

 

1494686

 

 

بعد از انجام عمل جراحی مشخص شد که سوارز اکثر بازی های بارسا تا پایان فصل را از دست خواهد داد اما شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر قاره اروپا و تعلیق رقابت ها به یک خوش شانسی برای ستاره اروگوئه‌ای بارسا تبدیل شده است. سوارز در این مدت روند ریکاوری خود را پشت سر گذاشت و حالا به نظر می رسد که در زمان از سرگیری مسابقات کاملا آماده حضور در میادین خواهد بود.

 

در همین رابطه روزنامه کاتالانی اسپورت تیتر اصلی امروز خود را به مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا و آمادگی او در تمرینات اختصاص داده است. اسپورت با تیتر "امضا سوارز" اعلام کرده که مهاجم اروگوئه ای چراغ سبز پزشکی را دریافت کرده و این احتمال وجود دارد که حتی در بازی ۱۴ ژوئن بارسا مقابل مایورکا به میدان برود.

 

این نشریه همچنین در بخشی دیگر از قول سوارز آورده است: " توقف رقابت های لالیگا به من در حفظ زمان کمک کرد و اکنون قادر خواهم بود که در بازی‌هایی که پیش از این نمی توانستم در آنها حضور داشته باشم، به میدان بروم. هدف ما پیروزی در تمام جام های ممکن است و این طور فکر می‌کنم که در شرایط خوبی برای این موضوع به سرمی بریم و انگیزه تیم هم بسیار بالا است."

 

 

1499623

 

دیدگاه‌ها