کد خبر : 1686510 | 09 خرداد 1399 ساعت 12:00 | 11.9K بازدید | 1 دیدگاه

برقراری صلح بین دو رئیس سابق بارسلونا

بعد از تشکر ساندرو راسل رئیس سابق بارسلونا از دیگر رئیس سابق این باشگاه خوان لاپورتا، او هم در مقابل واکنش مثبت نشان داده و گفت هر وقت نیاز باشد به راسل کمک خواهد کرد.

برقراری صلح بین دو رئیس سابق بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، ساندرو راسل و خوان لاپورتا دو رئیس سابق باشگاه بارسلونا رابطه پر فراز و نشیبی داشته‌اند. رابطه آنها در سال 2003 در اوج بود، همان سالی که این دو به عنوان یک تیم در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا شرکت کرده و به پیروزی رسیدند. ولی رابطه این دو از آن پس در مسیر نزولی قرار گرفت و در نهایت به دادگاهی تاریخی منجر شد.

 

1499619

 

راسل در این دادگاه به دو سال زندان محکوم شد ولی لاپورتا بعد از آزادی راسل  به سمت او دست دوستی دراز کرد. ساندرو راسل اخیرا برای صحبت درباره کتابش، کتابی که آن را در دوران زندان نوشته با رادیو راک1 گفتگو کرده و از اقدام لاپورتا و حمایت او بعد از آزادی‌اش تقدیر و تشکر کرد.

 

لاپورتا هم بلافاصله به این اقدام راسل واکنش نشان داده و در توییتر خود نوشت:" با اینکه در بعضی شرایط، صلح کردن دشوارتر از جنگ کردن است ولی ساندرو راسل می‌داند که اگر به من نیاز داشته باشد می‌توانم روی من حساب کند".

 

راسل در مصاحبه‌ رادیویی‌اش اعتراف کرد کشاندن مسائلی که با هیات مدیره لاپورتا داشته به دادگاه کاری اشتباه بوده و در نهایت هم به پیروزی لاپورتا منجر شده.

 

1499618

 

لاپورتا در توییت‌های خود به این هم اشاره کرده و نوشت:" خوشحالم که می‌بینم راسل متوجه است که با من و همکارانم در هیات مدیره چه کرده و قبول دارد که کارش غیرمنصفانه بوده. ما هم در نهایت در دادگاه برنده شدیم".

 

لاپورتا همچنین در احساسی‌ترین بخش توییت‌های خود نوشت:" امیدوارم راسل بتواند بر درد و رنج ناشی از دوران حبس غیرعادلانه و بیش از حد سخت‌گیرانه‌اش غلبه کند".

 

 

دیدگاه‌ها