کد خبر : 1686493 | 09 خرداد 1399 ساعت 10:30 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوشبینی سوسیداد به حفظ ستاره نروژی رئال

رئال سوسیداد امیدوار است که مارتین اودگارد برای یک فصل دیگر در این تیم ماندگار شود.

خوشبینی سوسیداد به حفظ ستاره نروژی رئال

به گزارش "ورزش سه"، در سال ۲۰۱۵ بود که مارتین اودگارد به رئال مادرید پیوست. ستاره جوان نروژی که از 16 سالگی برای تیم ملی بزرگسالان کشورش نیز بازی می کند، پس از نیم فصل حضور در رئال و انجام یک بازی به تیم دوم رفت و سال ۲۰۱۷ به هیرنفین قرض داده شد. او پس از یک دوره حضور قرضی دیگر در ویتسه آرنهایم، تابستان امسال به صورت قرضی و با قراردادی دو ساله راهی رئال سوسیداد شد و حالا به پدیده این فصل لالیگا تبدیل شده است.

 

 

1490233

 

 

اودگارد در فصل جاری یکی از بهترین بازیکنان رئال سوسیداد بوده و حتی می توان از او به عنوان یکی از با کیفیت ترین بازیکنان لالیگا نیز یاد کرد. با توجه به فرم فوق العاده این ستاره نروژی بسیاری معتقد هستند که رئال مادرید باید این بازیکن را از تابستان آینده به سانتیاگو برنابئو بازگرداند.

 

طی هفته‌های گذشته اما صحبت های زیادی در رابطه با احتمال فراوان بازگشت اودگارد به رئال مادرید در نقل و انتقالات پیش رو مطرح بوده است. با این حال به نظر می رسد باشگاه رئال سوسیداد امیدوار است که ستاره نروژی حداقل برای یک سال دیگر و تا پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ در این تیم ماندگار شود؛ موضوعی که روبرتو اولابه، مدیر ورزشی سوسیداد نیز نسبت به آن ابراز امیدواری کرده است.

دیدگاه‌ها