کد خبر : 1686489 | 09 خرداد 1399 ساعت 10:18 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

استارت پرنشاط گل گهرپس از چالش بزرگ(عکس)

تیم فوتبال گل گهر دور جدیدی از تمریناتش را برای استارت مجدد رقابت های لیگ برتر با حضور بازیکنان و کادرفنی و تحت پروتکل بهداشتی آغاز کرد.

به گزارش" ورزش سه" روزگذشته اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در زمین کمپ الیاف زیر نظر مجیدجلالی سرمربی و دیگر اعضای کادرفنی این تیم برگزار شد. در این جلسه تمرینی که بازیکنانی که تست آن ها منفی بود حضور داشتند شاگردان جلالی روز پرنشاطی را پشت سرگذاشتند.


آن ها البته که هفته سختی را گذرانده بودند چرا که تست برخی از بازیکنان و عوامل کادرفنی و اجرایی این تیم مثبت اعلام شده بود هرچند در آزمایش دوم نتایج این تست ها منفی بوده است و به احتمال زیاد گل گهرمی تواند از ابتدای هفته آینده تمریناتش را با حضور تمام بازیکنان و کادرفنی برگزار کند.

 


گل گهری ها که پیش از تعطیلی رقابت ها نتایج خوبی گرفته و توانستند تا حدودی خودشان را از قعرجدول جدا کنند حالا انگیزه این را دارند که با کسب نتیجه در 9 بازی باقیمانده بتوانند رتبه ای قابل قبول در اولین فصل حضورشان در لیگ برتر به دست بیاورند.


مجیدجلالی که در حال حاضر با تجربه ترین سرمربی در میان شانزده تیم لیگ برتر است ، در روزهای تعطیلی مسابقات برنامه ریزی دقیقی را برای بازیکنانش انجام داد. گل گهری ها یکی از اولین تیم هایی بودند که تمرینات راه دور را بعداز شیوع ویروس کرونا شروع کردند.

 


سرمربی گل گهر در ایام تعطیلات به طور جدی برای اینکه روند موفقیت آمیز تیمش را حفظ کند انجام داد و همین موضوع باعث شد که بازیکنان این تیم در اولین تمرین جدی و گروهی بعد از تعطیلات از آمادگی بدنی خوبی برخوردار باشند به طوری که جلالی معتقد است می تواند در زمان باقیمانده تا شروع مسابقات روی انجام کارهای تیمی و تاکتیکی تمرکز کند.


در این تمرین بازیکنان چون بهنام برزای، یونس شاکری، مهردادبایرامی، حسن پورامین، میلاد کمندانی، علیرضا ابراهیمی،


عبدالله حسینی، میلاد فراهانی، مهردادبشاگردی، یوسف وکیا، مهران گلزاری، عبدالله حسینی، پیمان رنجبری و احمدزنده روح حضور داشتند. تمرین گل گهر روز گذشته با حضور ناظرفدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد و امروز نیز تمرینات این تیم پیگیری خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها