کد خبر : 1686483 | 09 خرداد 1399 ساعت 09:40 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

انگولو کانته به تمرین چلسی بازگشت؛ فعلا انفرادی

انگولو کانته ستاره چلسی که به دلیل ترس از کرونا از حضور در تمرینهای این تیم سر زده بود با اعلام تاریخ شروع مجدد لیگ برتر، در تمرینهای این تیم به صورت انفرادی شرکت خواهد کرد.

انگولو کانته به تمرین چلسی بازگشت؛ فعلا انفرادی

به گزارش "ورزش سه"، انگولو کانته ستاره فرانسوی چلسی که اخیرا به دلیل سر باز زدن از حضور در تمرینات چلسی به دلیل ترس از ابتلا به کرونا خبرساز شده بود، با اینکه باشگاه به او اجازه داده بود تا زمانی که احساس امنیت نمی‌کند در تمرینها حضور نداشته باشد ولی بعد از اعلام تاریخ شروع مجدد لیگ برتر، انگیزه مضاعف پیدا کرده و به تمرین چلسی بازمی‌گردد. البته کانته فعلا به صورت انفرادی در مجموعه تمرینی آبی‌های لندن تمرین خواهد کرد.

 

1499570

 

انگولو کانته به فرانک لمپارد و مدیران چلسی اعلام کرده که ترجیح می‌دهد فورا به تمرینهای گروهی بازنگردد و لمپارد و باشگاه هم با این درخواست او موافقت کرده‌اند.

 

درحالیکه چلسی روز سه‌شنبه هفته گذشته اولین جلسه تمرین خود را پشت سر گذاشت، کانته که تست کرونایش منفی شده بود در اولین جلسه تمرینی حضور داشت. ولی او سپس نگرانی خود را اعلام کرده و در تمرین روز چهارشنبه چلسی غیبت کرد.

 

در تمرین دیروز چلسی هم انگولو کانته بار دیگر در مجموعه تمرینی باشگاه حضور داشت ولی به صورت انفرادی به تمرین پرداخت. لمپارد امیدوار است کانته بتواند در 9 بازی باقی مانده تیمش در لیگ برتر و همچنین در جام حذفی عصای دست او باشد.

 

 

دیدگاه‌ها