کد خبر : 1686481 | 09 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس فدراسیون ایتالیا

شروع مجدد سری آ پیام امید برای کل ایتالیا است

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا می‌گوید از سرگیری سری آ برای این کشور که در مواجهه با اپیدمی کرونا روزهای سختی را سپری می‌کند امیدبخش خواهد بود.

شروع مجدد سری آ پیام امید برای کل ایتالیا است

به گزارش "ورزش سه"، گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا بعد از مشخص شدن تاریخ شروع مجدد سری آ در این کشور که قرار است از روز 20 ژوئن (31 خرداد) از سر گرفته شود می‌گوید این پیامی امیدبخش برای کل کشور ایتالیا است.

 

1499567

 

وزیر کشور ایتالیا وینچنزو اسپادافورا دیروز رسما اعلام کرد که لیگ سری آ از تاریخ 20 ژوئن از سر گرفته خواهد شد. فوتبال ایتالیا از اسفندماه با شروع بحران اپیدمی کووید19 به حالت تعلیق درآمده و تیمهای سری آ تا پایان فصل 12 تا 13 بازی دیگر در پیش خواهند داشت.

 

گراوینا در این باره گفت:" شروع مجدد فوتبال برای کل کشور ایتالیا پیامی امیدبخش خواهد بود. من از این بابت خوشحال و راضی هستم. این موفقیتی است که ما به همراه جناب وزیر اسپادافورا و کل مقامات دولت فدرال در آن شریک هستیم".

 

1499568

 

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در ادامه گفت:" این پروژه ما با مسئولیت بزرگی همراه است چون قرار است سرمایه‌گذاری قابل توجهی در سری آ، ب و سی انجام شود و البته امیدوارم لیگ سری آ زنان هم در این پروژه شامل شود".

 

 

دیدگاه‌ها