کد خبر : 1686461 | 08 خرداد 1399 ساعت 23:36 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتخاب سرپرست هیأت فوتبال قم توسط فدراسیون

فدراسیون فوتبال سرپرست هیأت فوتبال استان قم را معرفی کرد.

انتخاب سرپرست هیأت فوتبال قم توسط فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال پس از برگزاری مجمع فوق‌العاده هیأت فوتبال قم که به شکل جنجالی و در شرایط پُر بحثی برگزار شد و برکناری کریم بهرامی را به همراه داشت، اکنون سرپرست جدید این هیأت را معرفی کرد.

 

با وجود اینکه رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان و کریم بهرامی، رئیس هیأت فوتبال قم به برگزاری این مجمع اعتراض داشتند و آن را غیر قانونی خواندند، اما فدراسیون فوتبال بعد از ۶ روز، تصمیم به انتخاب سرپرست برای این هیأت گرفت تا کارهای خود را در این استان پیش ببرد.

 

پس از آنکه مدیرکل ورزش و جوانان استان قم نسبت به معرفی جانشین بهرامی در فاصله ۷۲ ساعت اقدامی انجام نداد، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت قدرت‌الله باقری را به‌عنوان سرپرست هیأت فوتبال استان قم معرفی کند تا او مقدمات لازم برای برگزاری مجمع این هیأت برای انتخاب رئیس را ترتیب دهد.

 

سرپرست جدید هیأت فوتبال استان قم که دکترای تربیت بدنی و علوم ورزشی را دارد، از سال ۸۱ تا ۸۳ رئیس تربیت بدنی استان قم بوده و مولف کتب مختلف ورزشی است. علاوه بر این، قدرت‌الله باقری در تیم فوتبال لیگ برتری پاس مربی بدنساز بوده است.

 

مربی بدنسازی در تیم ملی فوتسال ایران، تیم ملی کاراته ایران، ارم کیش و صبای قم، ازجمله سوابق دیگری است که در کارنامه سرپرست جدید هیأت فوتبال استان قم به چشم می‌خورد؛ ضمن اینکه باقری مشاور رساله دکتری عادل فردوسی‌پور در دانشگاه پردیس فارابی قم بوده است.

 

دیدگاه‌ها