کد خبر : 1686453 | 08 خرداد 1399 ساعت 22:49 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره رئال مادرید و یادآوری یک خاطره شیرین

ستاره اسپانیایی رئال مادرید در رابطه با فینال لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۶ و پنالتی به ثمر رسیده توسط خودش صحبت کرد.

ستاره رئال مادرید و یادآوری یک خاطره شیرین

به گزارش "ورزش سه"، چهار سال پیش در چنین روزی بود که رئال مادرید در فینال رقابت های لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۶ و در ورزشگاه سن سیرو به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و موفق شد برای دومین بار این تیم را در فینال چمپیونزلیگ شکست دهد؛ موضوعی که باعث شد لوس بلانکوس یازدهمین قهرمانی خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را به ثبت رساند.

 

قهرمانی یازدهم رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا اما به شکل کاملاً دلهره آوری برای این تیم به ثبت رسید. چرا که بازی در وقت های معمول با تساوی ۱-۱ خاتمه یافت اما این رئال بود که در ضربات پنالتی موفق شد حریف خود را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

 

 

1499518

 

 

پنالتی اول رئال مادرید در فینال ۲۰۱۶ توسط وینگر اسپانیایی این تیم یعنی لوکاس واسکز به ثمر رسید. او کاملا خونسرد ضربه خود را به راحتی تبدیل به گل کرد. واسکز حالا این خاطره شیرین را یادآوری کرده و می‌گوید: " وقتی داور سوت پایان بازی را زد سریعاً به سمت دستیار زین الدین زیدان رفتم و درخواست کردم که پنالتی بزنم. شاید در آن زمان اطمینان داشتم که می‌توانم آن ضربه را تبدیل به گل کنم. من نسبت به این موضوع مطمئن بودم چرا که می دانستم توپ را به گل تبدیل خواهم کرد."

دیدگاه‌ها