کد خبر : 1686365 | 08 خرداد 1399 ساعت 15:17 | 25.3K بازدید | 1 دیدگاه

لوئیس فیگو:

زمان ثابت کرد انتقالم از بارسا به رئال درست بود

اسطوره پرتغالی فوتبال دنیا سال 2000 یکی از جنجالی ترین انتقالات تاریخ فوتبال را رقم زد.

زمان ثابت کرد انتقالم از بارسا به رئال درست بود

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس فیگو پس از 5 سال درخشان با پیراهن بارسا تصمیم به جدایی از این تیم و انتقال به رئال گرفت. یک جا به جایی بسیار جنجالی که به دلیل اختلافات او با "جوزپ نونیز"، رئیس وقت بارسا رخ داد. مدیر برنامه های فیگو با فلورتینو پرز پیش قراردادی امضا کرده بود که در صورت انتخاب پرز به عنوان رئیس رئال، فیگو راهی این باشگاه شود؛ در غیر این صورت(زیر پا گذاشتن توافق) باید غرامت سنگینی می دادند.

 

 

1499446

 

 

پرز در میان حیرت همگان، انتخابات را از لورنزو سانز برد و ستاره پرتغالی به این ترتیب از بارسا راهی رئال شد. پرز برای جذب فیگو 62 میلیون یورو بند فسخ او را به بارسلونا پرداخت کرد.

 

فیگو در مصاحبه با فاکس اسپورتس برزیل و در مورد انتقالش به رئال گفت:« تصمیمی شخصی و البته دشوار بود ولی گذشت زمان ثابت کرد که تصمیم کاملا درستی گرفتم. در رئال بی نهایت خوشحال بودم و به تمام اهدافم رسیدم.

سال 2005 تمایلی برای جدایی نداشتم ولی واندرلی لوکزامبورگو با ورودش به رئال مرا نیمکت نشین کرد. در ابتدا همه چیز طبیعی بود ولی پایان فصل دیگر ارتباطی بین ما وجود نداشت و به دلیل اینکه بازی به من نمی رسید، ترجیح داد رئال را ترک و به اینتر بروم.»

 

 

Ronaldo Nazario, Figo... Remember stars that played for both Barca ...

 

 

بازی کنار ستاره های برزیلی:« شانس این را داشتم تا با تعدادی از بهترین های تاریخ فوتبال برزیل هم تیمی باشم(رونالدو، ریوالدو، جیووانی، آدریانو، روبرتو کارلوس) اما بی شک بیشتر از هر کسی رونالدو مرا تحت تاثیر خود قرار داد. در بارسا و رئال با او هم تیمی بودم و باید بگویم که بی نظیر بود. در بارسا چون مصدوم نشد، توانست تمام توانایی هایش را نشان دهد و برای اینکه ثابت کند متفاوت با دیگر بازیکنان است، اصلا نیاز نبود به خودش فشار بیاورد.»

 

دیدگاه‌ها