کد خبر : 1686360 | 08 خرداد 1399 ساعت 14:55 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

مارادونا و داستان جالب ساعت تقلبی گلر سویا

مونچی مدیر ورزشی سویا که در این باشگاه با دیه گو مارادونا هم تیمی بود، خاطره جالبی از اسطوره آرژانتینی دارد.

مارادونا و داستان جالب ساعت تقلبی گلر سویا

به گزارش "ورزش سه"، دیگو مارادونا در دوران فوتبال خود برای تیم های مختلفی بازی کرد از جمله سویا که فصل 93-1992 را برای این تیم اندولوسی به میدان رفت و در یک مقطع کوتاه هم نمایش های فوق العاده ای را از او شاهد بودیم. او در 26 بازی توانست 5 گل هم به ثمر برساند و سپس به فوتبال آرژانتین بازگشت. دلیل اصلی حضور او در سویا شخص کارلوس بیلاردو(سرمربی سابق آرژانتین) بود که هدایت این باشگاه را برعهده داشت. 

 

 

1499424

 

 

مونچی مدیر ورزشی معروف حال حاضر باشگاه سویا در آن زمان دروازه بان این باشگاه بود و هم تیمی بودن با مارادونا را رویایی می داند که محقق شد.

مونچی در مستند ویژه مارادونا که به دوران حضور او در سویا بر می گردد و قرار است از شبکه مووی استار پخش شود، گفت:« واقعا رویایی بود. آرزوی هر فوتبالیستی بود که با دیه گو هم تیمی شود. او انسانی دوست داشتنی بود و سعی می کرد با همه رفیق باشد. هر کسی برای او جایگاه خودش را داشت.

 

 

1437002

 

 

یادم است برای تفریح به بارسلونا رفته بودیم و من یک ساعت تقلبی را در دست داشتم. مارادونا متوجه شد و وقتی برگشتیم، مرا به خانه اش دعوت کرد و حدس بزنید چه چیزی به من هدیه داد؟ یک ساعت اصل کارتیه. دیه گو گفت حالا یک ساعت خوب داری و محبور نیستی ساعتی تقلبی به دست کنی. او همینقدر بخشنده بود و این قضیه به ظاهر کوچک، یک شمای کامل از او به شما می دهد.»

 

 

1499425

 

دیدگاه‌ها