کد خبر : 1629321 | 20 مرداد 1398 ساعت 10:50 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

31 مرداد، تاریخ جدید شروع لیگ برتر!

مسئولان سازمان لیگ قصد دارند در صورت فراهم شدن امکانات هفته اول لیگ برتر را طی روزهای 31 مرداد و اول شهریور برگزار کنند.

31 مرداد، تاریخ جدید شروع لیگ برتر!

به گزارش "ورزش‌سه"، با اینکه پیش از این سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده بود با تجهیز ورزشگاه ها لیگ برتر به احتمال فراوان روز 28 مرداد ماه در شب عید غدیر شروع می شود اما امروز صادق درودگر رییس کمیته بازاریابی سازمان لیگ از تعویق دوباره مسابقات لیگ نوزدهم خبر داده و گفته که با شرایط کنونی امکان برگزاری مسابقات در روز 28 مرداد وجود ندارد.


در این شرایط شنیده می شود که مسئولان سازمان لیگ در نظر دارند از تاریخ قبلی دو تا سه روز لیگ را به تعویق بیندازند و به احتمال فراوان مسابقات هفته اول طی روزهای 31 مرداد و اول شهریورماه انجام خواهد شد. این برنامه به دلیل آن است که بازی ها در پایان هفته برگزار شود و سازمان لیگ در قبال اسپانسرهای تبلیغاتی نیز وظیفه اش را انجام داده باشد.


شنیده ها حکایت از آن دارد که بازی پرسپولیس و پارس جنوبی به عنوان افتتاحیه و چند مسابقه دیگر در روز پنجشنبه 31 مرداد انجام می شود و سایر دیدارها به روز جمعه اول شهریور موکول خواهد شد. هرچند این مساله نیز هنوز قطعی نیست و به طور رسمی اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها