کد خبر : 1629132 | 19 مرداد 1398 ساعت 12:43 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

می خواستم جایی باشم که بیشتر بازی کنم

مسلمی‌پور: خودم خواستم از تراکتور به ماشین بروم

مدافع چپ پای ماشین سازی توضیحاتی را درباره جدایی از تراکتور و حضور در جمع شاگردان رسول خطیبی ارائه کرد.

مسلمی‌پور: خودم خواستم از تراکتور به ماشین بروم

به گزارش "ورزش‌سه"، محمد مسلمی پور مدافع ملی پوش امید و جوان که در ابتدای نقل و انتقالات توسط تراکتور از سپاهان خریداری شد، با حضور بازیکنان جدید در جمع سرخپوشان تبریزی تصمیم به جدایی گرفت و چند روزی است در تمرینات ماشین سازی حضور دارد. درباره مسلمی پور گفته می شد با توجه به حضور بازیکنانی نظیر احسان حاج صفی و میثم تیموری از تراکتور توسط دنیزلی کنار گذاشته شده اما او خودش چنین مسائلی را رد می کند.


مسلمی پور در گفت و گو با خبرنگار ما درباره جدایی از تراکتور و رفتن به ماشین سازی بیان کرد: با توجه به شرایطی که وجود داشت، می خواستم در تیمی باشم که بیشتر بازی کنم. به همین خاطر با آقای دنیزلی صحبت کردم. ایشان روی من نظر مثبت داشت و حتی خواست که در تراکتور بمانم اما دوست داشتم فرصت خوبی برای بازی به من برسد.


وی ادامه داد: بعد از اینکه رضایت آقای دنیزلی برای جدایی را گرفتم با آقا رسول خطیبی صحبت کردم و ایشان پذیرفت که به تیم شان بروم. الان چند روزی است در تمرینات ماشین سازی حضور دارم و کارم را شروع کردم. امیدوارم بتوانم مهره تاثیرگذاری برای ماشین سازی باشم.


مدافع چپ پای ماشین سازی همچنین گفت: برای تیم تراکتور در لیگ نوزدهم آرزوی موفقیت می کنم. همین که در شهر خودم تبریز حضور دارم، برایم خوب است و استقبال می کنم. امیدوارم تیم های فوتبال آذربایجان موفق باشند و هواداران این خطه خوشحال شوند.

دیدگاه‌ها